B.E.E. Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Fremdeles ingen som vet hvilke felger som står på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2006 var 18" Alpina kopifelger som sto på, den ene fekk desverre seg en bra bulk:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Vet du hvor en får kjøpt slike felger? Har du mulighet til å sjekke dimensjonen på disse felgene Innpress etc. Står som regel på baksiden av eikene. Synes felgene var utrolig råe, må bare ha slike... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Coupe Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Det et forferdelig syn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Stakkar bror.. jeg hadde følt meg liten hadde jeg vært han "K-k-kræsja bilen din jeg" det må være kjip følese og ringe og si, husker mamma ringte og sa hu hadde kræsja bimmern min, følte med hu da as. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Stakkar bror.. jeg hadde følt meg liten hadde jeg vært han "K-k-kræsja bilen din jeg" det må være kjip følese og ringe og si, husker mamma ringte og sa hu hadde kræsja bimmern min, følte med hu da as. Har heldigvis ikke kræsja andres biler før, at det må være kjipt kan være sikkert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå