Anni85 Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 syns rieger har mange tøffe styling sett men hvordan er kvaliteten og passform? leste for noen år tilbake at passformen var så som så noen som har erfaring med rieger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 hadde rieger m3 front på e36 min, da var passformen veldig bra, men var og så på en som hadde fått seg rieger Infinity for en stund siden, og da må jeg si det var dårlig.. listen var helstøpt i fangeren, dårlig løsning med fester.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 har hatt rieger på golfen min og har bestilt det til 323en også! fornøgd med dem eg.. Riger er vel en av de bedre! Mesteparten er laget i ABS plast og har god passform. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 Har riger geneseis på min e30, holder på med montering. bra kvalitet og passform. krever en del modding på bakskjermene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 Hadde Rieger på E36 min,bak var den bra men framme ganske dårlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 Ganske bra passform, ihvertfall på det jeg har montert på E36en min... front og bakfanger, skjørt og bakrutesenker. Men som nevnt tidligere, festeløsninger er noe de kan forbedre seg sterkt på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 jeg hadde full rieger:bakrutesenker, skjørter, front, skjørter, vinge, bakfanger og lyktelister... alt var plug and play for min del.. super passform.. dette var da orginal rieger i plast.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2006 takk for svar er ikke helt overbevist da men uansett er rieger konge på design compact e-46 m/rieger styling feks.. rå bi! får vann i munnen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå