325i Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 Ønsker å kjøpe deler til min e36, 325, sedan -Komplett kjølevifte (visko kobling) -Avstiveren til feste til front fangeren -Front rute -Vinge -Side skjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 Jeg har vinge. Gi bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2006 er mest intrisert i en som er litt høyere og uten midtstolpe... men å mye selger du den for ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 er det festen 2 stk? di som har totalt 4 skruere er støtdempere ifronten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2006 ja det er di... pluss den plata som skal sitte festa på di igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 di ska eg ha her dei.. å den plata å meina eg.. ska sjekke opp imorgo.. send mg pm med tlf nr ditt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 Jeg må iaff få 1000,- for vingen. Tar seg veldig bra ut på M-stylingen, litt diskret styling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 jeg har en org fanger(med fester) og komplett vifte(hvis det er visko kobling) på bilen din.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2006 boost: sendt pm.. Mirakulix: 1000kr synes jeg blir litt for mye for den vingen der kan få kjøpt en helt samme uten midtstolpe for 500spenn, men vil ha en som er hakket høyere:) bmw-e36-e46: pm er sendt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 jeg har støt fangeren som sitter under og holder fangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2006 har du bare støtfangeren ?? for jeg trenger det som holder støtfangeren på plass di to greiene på hver sin side vist du skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 ja, tror desverre at det er kun denn jeg har liggene på jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i Skrevet Oktober 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2006 du gidder ikke å sjekke da? mye skal du ha for den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 skal sjekke i morgen... hvor i verden kommer du fra da? jeg har ikke peiling på hvor mye en slik kan koste!! du for bare komme med en pris du føler er fornuftig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i Skrevet Oktober 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2006 kommer i fra kr.sand.. okei ta å sjekk i morgen =) trenger alt sammen på det bilde du viste.. m3 fangeren blei rappa, så di tok alt den var festa i osv, til å med skiltet:@ forbanna..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå