BMWM Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Skrevet Mars 25, 2012 Ikke verst, d skjer noe med denne også altså?... Blir det noe banetreff på deg i år da? Tenkte det hadde passa seg med skilt på den i år, å få bruke denne i stede for 1-serie. Få satse på banetreff i år, siden d ikke ble i fjord...får se hvordan motoren er til å stole på når den har fått seg noen mil, men hadde vert arti med en tur i sommer kanskje:) Sett deg ut noen du i år?
BMWM Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Skrevet Mars 25, 2012 Tenkte meg det ja;) Når er Rudskogen da? Hadde hvert arti å prøvd nyebana:)
Jås Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 Rykta sier pinsehelga, i slutten av mai, men har ikke fått det bekreftet....
BMWM Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Skrevet Mars 25, 2012 Så tidli?...Midt i verste eksamenstida det..det passer meeeget dårlig...:/
Jås Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 E30 meet da,slutten av juni.. det er på rudskogen i år.
Jås Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Bakdelen er at det kun er kjøring søndagen.... Om det først skal være kun en dag hadde det vært bedre med kjøring lørdag og utstilling søndag...mener jeg..
BMWM Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Skrevet Mars 26, 2012 Vertfall for oss som kommer langveis fra.. Ender vel opp med våler til slutt i år også
Jås Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Vertfall for oss som kommer langveis fra..Ender vel opp med våler til slutt i år også Hehe,spørs d... Men Rudskogen er VELDIG mye gøyere en våler... Bare sier det slik at det blir enda vanskeligere for deg..
BMWM Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Skrevet Mars 26, 2012 Hehe, bana forsvinner jo ikke, så det byr seg nokk flere sjangser;)
BMWM Skrevet April 4, 2012 Forfatter Skrevet April 4, 2012 Prøvde noen 16" Borbet A felger i går, 7,5" fremme og 9" bak. Synst de så en del bedre ut en de felgene jeg har nå så lurer på å handle om jeg får solgt noen av de felgene jeg har til salgs:) Den ble noe høyere, men hadde bare på felgene på ene sinden så jeg fikk ikke kjørt en runde etter jeg hadde jekka den opp. Håper det siger en liten grand når jeg har på alle 4 og begynner å bruke den:)
BMWM Skrevet April 4, 2012 Forfatter Skrevet April 4, 2012 Kommer ann på hvor mye den siger og hvordan senkesettet oppfører seg under kjøring, men å valse litt skal nåkk gå bra. Den kunne gjerne blitt noe lavere synst jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå