Jås Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Ja men er det ikke bare å justere lenger ned da?.. Ser ut som hjula bak stikker endel utom,eller lyger bildet?
BMWM Skrevet April 5, 2012 Forfatter Skrevet April 5, 2012 Hehe, det er i bunn allerede... Dekkstrekken gjør vell at bildet lyger litt.
BMWM Skrevet April 5, 2012 Forfatter Skrevet April 5, 2012 Skal vell senke 80-65, men settet er egentlig til facelift. På preface blir det ikke senka like mye..
BMWM Skrevet April 5, 2012 Forfatter Skrevet April 5, 2012 var det jeg og tenkte..men er da ikke noe superkvalitet vil jeg tro siden det er så billig, så vil nokk sige litt når jeg begynner å bruke den. Har tenkt å få skilt på den nå over påske
BMWM Skrevet April 5, 2012 Forfatter Skrevet April 5, 2012 Er TUV på senkesettet ja, skal ha det i vognkort også har jeg tenkt:)
BMWM Skrevet April 28, 2012 Forfatter Skrevet April 28, 2012 Da ble det skilter på bilen igjenn! Var gøy å få bruke den normalt igjenn etter mange år uten...selv om det bare er 316.. Så da er den klar til BMWCCN treff i Ålesund 1.mai! Har også lånt meg noen 16" rondell felger:) Litt kjedli å våkne til dette i dag!!....Veirfast..
gunnfire Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 Hei kor mykkje du skal ha før IS motoren har du gearkasse elnett hjerne mellomakksel stikkaksler og diff som er orginalt til m42 motoren ?
BMWBenny Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 du kan jo fjerne hele justerings saken. eller som meg, kappe bakfjørene litt. ikke helt etter boka Men den blir for høy i rompa uten;)
BMWM Skrevet September 18, 2012 Forfatter Skrevet September 18, 2012 Motoren er nok solgt for lenge siden.. Justeringssaken har jeg aldri hatt på...men er fortsatt for høyt ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå