bunny Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 Har montert nye fjærer denne uke. Valget ble Eibach med 30 mm fremme og 25 mm bak. Er så langt MEGET fornøyd med kjøreegenskapene. Felger kommer til våren. Ikke verdens beste bilder, kun tatt med mobilen. Bilde før: Bilde etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 Se der ja.. Ikke mye som skal til får å få bilen 10x finere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2006 I løpet av vinteren skal også en m-tech list på bagasjelokket, og så tror jeg at jeg vil få de blanke listene lakkert sorte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 Pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 Eibach er aldri feil vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 Ah.. no liknende senking kunne jeg tenke meg på min E36. Hvor får jeg tak i Eibach senking? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 http://www.kollevold.no/eibach.htm bl.a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Jeg kjøpte Eibach hos GS bildeler. Noen som hvem som er norsk importør Racing Dynamics forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 Utrolig hva noen mm kan utrette Ble pæænt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Ja, skal vaske bilen å ta noen bedre bilder, men resultatet ble MYE bedre enn forventa:) I tillegg er bilens kjøreegenskaper blitt betydelig bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå