[space] Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2006 Tror det er forskjellige kit for hver motor.
Gunnar Skrevet Oktober 14, 2006 Skrevet Oktober 14, 2006 Jeg har ingen tro på at K&N er noe særlig bedre enn andre filter... som forøvrig koster 200,-.. hvis du leser der ---> http://mkiv.com/techarticles/filters_test/2/ så ser du at K&N er bedere en mange andre filtere Den siden der påstår jo også at man får 13-14hk effektøkning av et konfilter..
antiloop Skrevet Oktober 15, 2006 Skrevet Oktober 15, 2006 Jeg har ingen tro på at K&N er noe særlig bedre enn andre filter... som forøvrig koster 200,-.. hvis du leser der ---> http://mkiv.com/techarticles/filters_test/2/ så ser du at K&N er bedere en mange andre filtere Den siden der påstår jo også at man får 13-14hk effektøkning av et konfilter.. Stusset litt på effektøkningen jeg også.., normalt er vel en 4-5 hester ekstra!?
Odland318is Skrevet Oktober 15, 2006 Skrevet Oktober 15, 2006 Dere må nok ta forbehold om at det er på større motorer, ofte turbomatede, disse 13-14 hk kommer inn i bildet. Billige hester dersom en 318i plutselig får 128 hk...
oyvin Skrevet Oktober 15, 2006 Skrevet Oktober 15, 2006 står jo at det gjelder en skyline, om det er litt grommere turboer og slikt i tillegg øker jo effekten fort 15hk med et åpent filter kontra orginal luftfilterboks. Et KN filter koster vel rundt 500lappen? Spent på hva det der vil koste om du knekker til litt blikk selv, og kjøper slangebitene på tess. Tipper at du klarer deg under 1000lappen
Odland318is Skrevet Oktober 15, 2006 Skrevet Oktober 15, 2006 Den lokale Esso-stasjonen her har begynt å selge konfiltre. Hehe, 286 kr. Men er mer skeptisk til kvaliteten på slike dagligvarefilter... Kjører heller skikkelig vare, og regner med at K&N kan kalles det
Anni85 Skrevet Oktober 15, 2006 Skrevet Oktober 15, 2006 Helt utrolig at noe sånt kan koste opp mot 4 lapper! Er det laget av gull!? Hva tror dere dette koster å lage? ENIG! helt utrolig at de kan ta så mye. men det så bra fett ut da halvere prisen så kan vi begynne å snakke
Tiller Skrevet Oktober 16, 2006 Skrevet Oktober 16, 2006 For mer "normale" motorer som ikke har flere hundre hester eller turbo er et innsats filter det beste man kan kjøpe. De gir best kjøling og da mer effekt. ( ikke det at filter utgør allværdens men) Det er gjort flere tester på dette. Men et kon filter ser jo tøffere ut og man vill men kanskje få noe mer lyd. Så man må veie litt for og imot. Kjøpte akkurat KN innsats filter til min, prisen var på ca 6-700 mener jeg. Vesentlig mindre en den kon-pakka til over 2000!
[space] Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2006 Helt utrolig at noe sånt kan koste opp mot 4 lapper! Er det laget av gull!? Hva tror dere dette koster å lage? ENIG! helt utrolig at de kan ta så mye. men det så bra fett ut da halvere prisen så kan vi begynne å snakke Er jo akkurat det som var greia. De står oppført på schmiedmann sine sider til 2 lapper nå, mot 4 før. Derfor jeg vurderer. Klart det blir jo billigere uten varmeskjoldet, men det ser jo fetere ut da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå