jcvold Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quentez Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 En 330d Touring E46 som visstnok når 256 km/t på GPSen. Denne skal visstnok ikke være chippet, og oppgitt toppfart fra BMW er 225 km/t. Snodig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2006 sterke disse dieselmotorene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 Kjent fenomen at BMW er beskjedne når det gjelder tall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2006 japp,så en test der de testet hvor mangen hk diverse biler har,i forhold til hva somm er oppgiitt,der hadde bmw underdrevet antall hk.f.eks hadde de 155 hk,der det var oppgit 150. nissan x-trail hadde oppgitt 140 hk,men hadde bare 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 Må ha gjort noe med den motoren. har en 330i selv og kjørt en del i tyskland, men sånn som den dro fra 230 og oppover virket jo helt sykt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 Har ikke antall hester noe med hvordan bilen behandles i innkjøringsperioden da? kanskje det ikke har så mye å si på en triviell BMW Diesel bil, men Porschene må i alle fall kjøres inn før de yter for fult, og visstnok krever det en del kilometer. mener Fredrik nevnte noe om Porsche og innkjøringsperiode. Uansett så står det jo at man ikke skal holde seg på veldig høyt turtall når bilene er relativt nye (første 300 mil tror eg) på E60 var det under 3500 for diesel og 4500 for bensin... mulig jeg tar litt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 Hvordan har de fått til den der digitale visningen av hastighet da? Hadde vært fint å hatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quentez Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 Åh, jeg leste noe om det på E46fanatics-forumet for ei god stund siden. Jeg skal forsøke å søke litt, kan være handy å ha selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quentez Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Jeg fant, jeg fant! http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=44922 Ca. midt på der, masse annet snacks og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Det så ut som det var vanvittig lav km stand på den saken der. Mistenker jeg "prøvekjøring"? Skikkelig drag i den ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Må ha gjort noe med den motoren. har en 330i selv og kjørt en del i tyskland, men sånn som den dro fra 230 og oppover virket jo helt sykt. dette er en diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Må ha gjort noe med den motoren. har en 330i selv og kjørt en del i tyskland, men sånn som den dro fra 230 og oppover virket jo helt sykt. dette er en diesel Jeg mistenker en stor nedoverbakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znork Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 BMW 330cd @ 272kph Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2006 hvorfor slutta BMW å lage speedometer som går til 260 km/t på "vanlige" biler? min gamle e36 320 hadde det. det er tydelig vis fok som har brukt for det slik som disse filmene viser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå