Arimanni Skrevet Oktober 13, 2006 Skrevet Oktober 13, 2006 Da har eg gått til anskaffelse av ein BMW E34 520ia 1988 mod som eg har planer om å restuerer. Men kor mykje arbeid det er og om det i det heile teke lønner seg, får me heller ta på sikt Det som må gjerast med bilen er: - Er ein motor som er varmkjøyrt og ein som har hatt registerhavari --> håper på å få kunne sette sammen ein motor av dei. - Rust + skade på kanaler --> Skal sveisest - Ein knust framfanger --> Skal lappest med glassfiber og sparkel - Rust ellers rundtom på bilen --> Skal i første omgang pussest ned og lakerest fint over med sprayboks før den eventuelt leveres inn til lakering. - Svergie tur og bytte av interiør til skinn Det er liksom planen, men blir sikkert noko heilt anna når eg er ferdig Det som er gjort i dag 13 okt 2006 Bilen vart henta heim fra Bergen i dag av far min på bilhenger og vart parkert fint inni garasjen. Eg kom meg ikkje heim før i seks tida i kveld, så har ikkje fått gjort så mykje Har tatt ut alt av interiør og anna dill i bagasjerom. Har så vidt fått byrja inni bilen, har fått ut alle setene, og det bakerste gulvteppet og midtkonsolen er ute. Prøvde å starte bilen, men høyrte klakkelyder nedi blokka, så toppen skal av i morra og undersøke litt kva som kan vere galdt der. Den andre toppen som følgte med har eg så vidt fått slengt opp på arbeidsbenken og skal demontere den i morra (registerhavari). Rekner med å få sjekket kamen og andre roterende deler i begge toppene i morra for ujevnheiter. Utover det blir nok framfangeren og bakfangeren tatt av (skal ha tilhengerfestet over på den andre E34-en min) og framfangeren håper eg på å få byrja å fikse på i morra også. Far min skal også byrja på kanalene, mens bror min som er litt elektro freek skal få sjekke over mykje av det elektriske og få lagt opp ein del nye ledninger til lys og andre diverse ting. Skal prøve å få tatt nokre bilder i morra. EDIT: Bilder Selgers bilder av bilen utvendig og med skade. Etter ein times tid, såg den sånn ut inni
Hylland Skrevet Oktober 14, 2006 Skrevet Oktober 14, 2006 Dette blir nok bra, men du har nok ikkje den på vegen på eit par år!
Stonescream Skrevet Oktober 14, 2006 Skrevet Oktober 14, 2006 Når du først har bilen i frå kvarandre, kva med å kjøpe ein rimelig 535 eller liknande frå Sverige å sette i? Bygge frå 520 og kanskje heilt til M5?
Arimanni Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2006 Hylland: Nope, reknar ikkje med det heller. Ettersom eg berre for gjort noko i helgene så blir det litt vanskeleg Stonescream: Blir nok ikkje aktuelt. Planen er at bror min skal få bilen i burstagspresang på 18-års dagen, så har nesten to år på meg. Og han har nok ikkje godt av å ha 211 eller 340 hk under panseret med ein gong! I dag har eg fått gjort litt på bilen. Har tatt av tilhengerfestet og driv og monterer det over på den andre E34-en min. Har pusset govet på passasjersida reint for overflaterust og tectylbehandlet heile området. Skal sveise det eine holet som var der seinere. Har også fått av panseret og halve fronten er demontert og lagt vekk. Går litt sånn fra det eine til det andre. Men blir litt sånn når far min som skal sjå over motoren i kveld, maser om at eg må få den motoren som står i ut og klar for demontering i kveld, sånn at me kan gjere det i morra når me ikkje kan bråke (søndag) Har tatt nokre bilder som eg legge inn iløpet av kvelden. EDIT: Då var det tilhengerfestet klart til å flyttes over på den andre E34-en min. Hydraulikpumpa henger til "tørk" Motorrommet er byrja å ta "form" På tide å ta ein opprydning og få delene vekk! Då var høgre skjermen av, og skal "lappes" og lakerest oppigjen (heile bilen skal lakerest oppigjen, men korti det blir, veit eg ikkje :S
///MPower Skrevet Oktober 15, 2006 Skrevet Oktober 15, 2006 er dette bilen som Geir på bmwccn hordaland hadde tilsalgs?
Arimanni Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2006 Jepp. Det er det. Skal ut til han no ein eller anna gong i veka og hente resten av delene. Motor og nokre karoseri deler som eg ikkje fekk med når bilen vart tatt heim på henger. I dag har eg vore og handla litt småting. Blant anna laksprøyte. Er det nokon som veit kor eg kan få kjøpt billig lakk? Fargen er: 138 "Zinnoberrot", ein farge eg vil beholde, fordi eg synest bilen var ganske fin sånn Ja, den blir nok oppigjen lakert. Nå gjenstår det berre å få litt kunskap om lakering, søskenbarnet mitt som er lakerer skal ta eit lite "kurs" med meg om det grunnlegende eg trenger å vite. Så får eg berre prøve meg fram og sjå kva eg får til Eg og far min hadde ein lite diskusjon over om me skulle beholde (greit med foreldre som kan karoseri og motor ) den orginale motoren eller skaffe ein delebil fra Tyskland/Sverige og "bygge" den om. Det me er litt usikre på er om at det er "lovlig" å bygge den om? Bilen vart importert til Noreg i 1997, og er ikkje grensa 1996? Og kva motor bør eg i so fall gå for? Må vere ein som er lett å trimme med f.eks turbo (vist eg finne på å ha det nedi) og vere driftsikker. Har tenkt litt på ein 750/850 motor som da er "drømme" motoren.
Hylland Skrevet Oktober 16, 2006 Skrevet Oktober 16, 2006 Hadde eg vore deg hadde eg berre bytta til 24v istadenfor 12v som den har, men samtidig forsterka alt slik at det seinere er berre å sette i ein større motor... Er jo tross alt bror din som skal ha bilen når han blir 18, og då er 150hk nok til å ære seg å kjøre på!!! Og ikkje lakk den rød igjen... den ekje fin med den fargen! Kva med å lage eit skikkelig rånebygg.. Frontfanger, sideskjørt, bakfanger, bakrutesenker, dobbel eksos, soting, todelt lakkering, bagasjeromsspoiler`??? Eller kanskje bygge ein WARSTEINER E34 istadenfor WARSTEINER E30
Arimanni Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2006 Er faktisk litt usikker på om bror min skal få den. Eg og pappa har snakka om at han heller kan få min (han meinte eg sto litt friere til å gjere kva eg ville med denne da). Så då står eg litt friere til valg av motor Den blir nok rød. Liker den rødfargen der Hehe.. Og da sleppe eg også unna ein del arbeid. Blir nok ikkje noko rånebygg! Liker ikkje å bli "identifisert" med rånere, så skal ikkje gjere noko for å bli oppfata som det heller. Warsteiner E34 hadde jo vore kult Hehe.. Men har ikkje E34 nokre kule lakerings mønster sånn som f.eks 6-serien hadde og 3-serien hadde?
BMW_E34 Skrevet Oktober 18, 2006 Skrevet Oktober 18, 2006 Hvor mye ga du for bilen? Hvor skal du kjøpe skinninteriør i Sverige, er det billig der? Du kan kjøpe en lik bmw i utlandet viss du vil å enten bytte karoseri, eller kappe av bakdelen på begge bilene, og beholde bakdelen på den norske og bruke resten av den utenlandske bilen, men jeg vet ikke hvordan det er med å få større motor. Onkelen min kjøpte en 740, som hadde blitt spleiset, da står det i vognkortet at motoren er fra den norske bilen, alltså mindre motor.
Arimanni Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2006 Fekk bilen ganske billig kan eg seie Kunne nok glatt fått eit par 1000 meir for den vist han hadde venta og fått bud. Skinninteriør er billig i Svergie ja Billigere enn i Noreg iallefall. Har tenkt på det å kjøpe ein BMW i utlandet og importere den. Men må nesten sjå kva som lønner seg. Men første prioritet no er å få karoseriet så godt som strøkent og så får eg heller sjå kor mykje peng eg er villig til å bruke på motor o.l etter det.
Hylland Skrevet November 1, 2006 Skrevet November 1, 2006 Nei, Warsteiner E34 hadde vore porno... Då er du den første... Spesielt... Og kom ikkje her å sei at du ikkje vil bli identifisert som rånar... Du er jo ein!
bmw520 Skrevet Mai 14, 2007 Skrevet Mai 14, 2007 hei, har d skjedd no i vinter med bilen eller? må holde oss BMW folket oppdatert her hehehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå