Analex Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 Eibach 30/30 Bilstein sprint dempere Powerflex foring til bærebru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 Ja... postbudene er snille om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 hva har du tenkt til å sette de på ?? \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2006 hva har du tenkt til å sette de på ?? \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 Eibach slår aldri feil, så dette blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 hvor bestilte du dette og hvor mye kostet det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2006 hvor bestilte du dette og hvor mye kostet det ? Jeg bestilte hos GS, demperene og senkesettet kostet rundt 7k men jeg fikk noe rabatter fordi jeg kjøpte en del andre ting sammen med dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 kjekt for isbilen dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Eibach blir kjempebra. Legg ut bilder etter monteringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Nice Men er ikke dette det samme kittet som autotrio selger for 4000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Er Eibach Tüv godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Er Eibach Tüv godkjent? Litt O.T da. For jeg står mellom H & R og Eibach. Hva ville dere anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Vil regne med at alt fra Eibach er tuv godkjente deler. Valg mellom H&R og Eibach er nok hipps som happs. Bra kvalitetsmerker på begge to. Eibach leverer vel bare fjører mens H&R har komplette kit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå