Deep Dish Skrevet Oktober 15, 2006 Skrevet Oktober 15, 2006 nokon som har bulka bilen eg har lånt og... Skjermen bak på høgre side... Blir so forbanna på sånne folk!!! Får lyst å "bulke" dei! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=30304&highlight=hylland+p%E5kj%F8rt
Viko Skrevet Oktober 15, 2006 Skrevet Oktober 15, 2006 nokon som har bulka bilen eg har lånt og... Skjermen bak på høgre side... Blir so forbanna på sånne folk!!! Får lyst å "bulke" dei! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=30304&highlight=hylland+p%E5kj%F8rt
sko og sånt Skrevet Oktober 15, 2006 Skrevet Oktober 15, 2006 fy ditt og datt viss da finnes sånne folk skal eg få utskreve sterkare beroligandes piller. eg hadde flippa trur eg hadde fonne foreldro hennas og sagt at kos i halvatte oppdrar du onga dottero di e jo /&¤(#&%. bra at du fiksa på bilen hennas. du skal respektera andres eigendom uansett billi shit eller dyre ting da ekje ditt derme basta
DCA Skrevet Oktober 16, 2006 Skrevet Oktober 16, 2006 fy ditt og datt viss da finnes sånne folk skal eg få utskreve sterkare beroligandes piller. eg hadde flippa trur eg hadde fonne foreldro hennas og sagt at kos i halvatte oppdrar du onga dottero di e jo /&¤(#&%. bra at du fiksa på bilen hennas. du skal respektera andres eigendom uansett billi shit eller dyre ting da ekje ditt derme basta veldig kjekt om du hadde skrevet norsk så noen av oss andre hadde forstått også...
Dr_S Skrevet Oktober 17, 2006 Skrevet Oktober 17, 2006 Bilen min står tilsalgs, så heldige meg fikk en dør i sida forrige helg. SÅ det da jeg kom hjem fra jobb. Jippi! Bulk og avskrapet lakk.
sko og sånt Skrevet Oktober 17, 2006 Skrevet Oktober 17, 2006 veldig kjekt om du hadde skrevet norsk så noen av oss andre hadde forstått også... hehe blei litt mykje dialekt der ja. skal huska da i framtida
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå