bmwmsport Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Selger ett sett NYE M3Speil fra Hagus til BMW E46 sed/tour. Har nå konstatert at de IKKE passer på den nye bilen min heller, så legger dem ut for salg igjen! Lakkert Safirschwartz metallic, men aldri brukt. Det ene speilet er prøvemontert på min 2004 320 DAT. Speilene har varme, el.justering, el. innklapp-funksjon og blåfarget glass. OBS!! De passer KUN på biler UTEN el.seter m/memory, men MED el. innklappfunksjon! Nypris hos KOED er 2.695,- DKK pluss moms og frakt. OG pluss lakk.. Selger dem for 2.200kr... Kan om ønskelig leveres langs strekningen Kristiansand- Gjøvik fredag 20.10... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 TØFE!!! Synd de ikke passer Coupè.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Er muligens interessert... Tar kontakt med deg hvis det blir aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Oktober 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2006 Bare å si fra. Kan som sagt ta dem med til Norge neste helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Hei Geir Ove. Er speglane solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Hei Geir Ove. Er speglane solgt? Svarer for Geir Ove jeg, speilene er IKKE solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmMm3 Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 Var di ikke litt dyre ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 Var di ikke litt dyre ?? Koster jo egentlig 3800,- + frakt. Så da kan vel dette kalles et godt tilbud!! De er jo nye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Int i innbytte med eit Momo ratt og nav til E-46? + litt cash i mellom sjølvsagt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet November 30, 2006 Forfatter Share Skrevet November 30, 2006 Speilene er som overskriften sier fortsatt tilsalgs.. Måtte bestille nye til min bil, da denne ikke har el. innklapp funskjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lian Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 Har du fortsatt de speila?. er ganske interrissert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2007 Har du fortsatt de speila?. er ganske interrissert.. Jepp, det har jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2007 Jaddagitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lian Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 jeg har en 2000 mod e46.. så hørte jeg noen rykter om at de speila ikke passer på den bilen, stemmer det ell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lian Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 vis de passer så kjøper jeg de!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå