Frakk2000 Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Posta denne på carspotting på bilforumet, men jeg måtte nesten dele denne med dere. Blei litt røtent bilde, jeg måtte svinge meg etter, mens dama prøvde å knipse bilde av den. (Legg merke til det bra skiltet) Veldig lik denne, bare uten vingen. (Og i hvit og en slags gråblå farge?) Den var bare nydelig! Og for en lyd??!! WROOOOOOM! Den fliste rundt på Sørlandssenteret (Kristiansand), rett ved BMW forhandleren. (Baviaria). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 http://www.worldcarfans.com/tuners.cfm/tunerid/7060919.001/country/bmw/bmw/ac-schnitzer-tension-street-version-for-bmw-6-series Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Jepp.... gateversjonen av konsept bilen Tension. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Den der er rå, en kompis av meg har sittet i den der. Finnes vel ca 50 slike totalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå