straight_six Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 som overskrifta antyder så har jeg tenningstrøbbel på 320en min, jeg har byttet plugger, pluggkabler ,fordelerlokk og rotor, men fortsatt så går ikke bilen ordentlig. Jeg har justert tenning og det jeg så var at tenninglampa blinker ikke jevnt. forstår dere hva jeg mener? noen som vet hva det kan være som er feil? bilen høres ut som om den ikke går på alle sylindra, men det er gnist på alle pluggene. men gnisten kommer ikke regelmessig. på forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Ser du har byttet, men med nye eller andre brukte ledn osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
straight_six Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2006 alt er nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 HMMMM.... Ikke mulighet å prøve annen fordeler da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
straight_six Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2006 alt er nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 hmm prøv og bytt tennings moduln koster 198 på biltema kansje d også kan være trykkregulatorn på dyserekka eller falskluft lmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 fordeler eller modul dett tipper jeg. Altså-ikke fordeler lokket-men selve fordeleren. Det er den som leser av når det skal tennes etc,og det virker som den ike er helt ok. Fordeler Coil Modul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
straight_six Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2006 jeg prøvde tenningsmodulen fra en 323 som jeg har stående og det funka ikke, skal prøve coil imorra, men har på følelse at fordeleren må byttes. er det bare å dra fordeleren rett opp etter at den bolten er løsnet? mener å huske at den pinnen som går til oljepumpa har 2 plastringer på seg vil de være i veien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Bare dra rett opp ja,men sett motoren på 0 merket først og sett den nye fordeleren helt riktig igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
straight_six Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2006 men kan jeg ikke bare merke sånn at fordeleren kommer tilnærmet likt, og passe på at rotoren peker i samme retning så slipper jeg å demontere så mye igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Du trenger ikke demontere noe,sørg for at motoren står i 0,for det er ikke så lett å få på plass en fordeler riktig med skråskjærte drev.. Sett den i 0 og du gjør ihverfall ikke noe galt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå