Gå til innhold

Nestenkollisjon med en OTER sist helg, hehe.

RenZor
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte litt på det samme jeg også. Kommet seg dit å fått dratt opp noen sånne... Det hadde vært no' :D Åpent bål, litt alufolie, krydder/smør/løk pakket inn sammn med en sånn fin aure, ett par kalde pils og kvelden hadde vært så å si perfekt... Fikk vann i munnen her jeg nå... For dette er en delikatesse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte litt på det samme jeg også. Kommet seg dit å fått dratt opp noen sånne... Det hadde vært no' :D Åpent bål, litt alufolie, krydder/smør/løk pakket inn sammn med en sånn fin aure, ett par kalde pils og kvelden hadde vært så å si perfekt... Fikk vann i munnen her jeg nå... For dette er en delikatesse :)

Gjett hvem som spiste en sånn fisk (den var litt mindre,men) skylt ned av et par kalde på lørdag da Kai? Det var bare lækkert det :D

Ja da, fisket den selvfølgelig selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy Espen... Det der var ikke snillt gjort :) Jeg vil også.... Ha meg en tur på "Gamlebrua" å fiske jeg tenker jeg (Når jeg bare får igjen den h¤%%&'s lappen ;) ). Er en å annen rømling der for tiden, men oppdrettslaks er selvfølgelig ikke så godt som aure da, men det duger det også så lenge man må kjempe den iland selv ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke mange millimetrene unna. Sto på bremsene og fikk svingt unna.

Se hva krabaten hadde i munnen:

dsc00024lq7.jpg

Rett og slett imponerende fangst.

Har aldri sett en så stor ørret før :lol:

Den så pen ut. Hvor var det den oteren befant seg?

Den befant seg like ved et vann i Lysøysund, bjugn kommune på fosen.

Mener fisken var 3 kg. Skal sjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...