Espen M33 Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Det var ikke mange millimetrene unna. Sto på bremsene og fikk svingt unna. Se hva krabaten hadde i munnen: Rett og slett imponerende fangst. Har aldri sett en så stor ørret før Den så pen ut. Hvor var det den oteren befant seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Tenkte litt på det samme jeg også. Kommet seg dit å fått dratt opp noen sånne... Det hadde vært no' Åpent bål, litt alufolie, krydder/smør/løk pakket inn sammn med en sånn fin aure, ett par kalde pils og kvelden hadde vært så å si perfekt... Fikk vann i munnen her jeg nå... For dette er en delikatesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 hehe, kongepost! Smakte fisken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Tenkte litt på det samme jeg også. Kommet seg dit å fått dratt opp noen sånne... Det hadde vært no' Åpent bål, litt alufolie, krydder/smør/løk pakket inn sammn med en sånn fin aure, ett par kalde pils og kvelden hadde vært så å si perfekt... Fikk vann i munnen her jeg nå... For dette er en delikatesse Gjett hvem som spiste en sånn fisk (den var litt mindre,men) skylt ned av et par kalde på lørdag da Kai? Det var bare lækkert det Ja da, fisket den selvfølgelig selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Fy Espen... Det der var ikke snillt gjort Jeg vil også.... Ha meg en tur på "Gamlebrua" å fiske jeg tenker jeg (Når jeg bare får igjen den h¤%%&'s lappen ). Er en å annen rømling der for tiden, men oppdrettslaks er selvfølgelig ikke så godt som aure da, men det duger det også så lenge man må kjempe den iland selv .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Det var ikke mange millimetrene unna. Sto på bremsene og fikk svingt unna. Se hva krabaten hadde i munnen: Rett og slett imponerende fangst. Har aldri sett en så stor ørret før Den så pen ut. Hvor var det den oteren befant seg? Den befant seg like ved et vann i Lysøysund, bjugn kommune på fosen. Mener fisken var 3 kg. Skal sjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 3Kg er jo seriøst stor ørret det! Men i vannet jeg fisket i på lørdag har de faktisk tatt flere på over 3Kg i år (mulig fiskeskrøne?!) Og det er et vaskekte fjellvann! Jeg får bare herlige steikepanneørreter på rundt halvkiloen men er egentlig fornøyd med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Espen: Du er en skrytepave... Æsj for en fyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Regnbueørret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Regnbue nei, det er slikt som man finner i frysern på rimi det! Kai, skrytepave jeg? Du kan jo bli med å ro yachten noen runder ei helg til sommern, så kanskje det blir en smakeprøve på deg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 .....kan like gjerne være en sammenkrøka tenåring med promille som en grevling... Hahahaha, bra sammenligning ...har forresten kjørt på to grevlinger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå