Anderslien Skrevet Oktober 15, 2006 Skrevet Oktober 15, 2006 Jeg ønsker å selge min Sony Ericsson K750i. Den er rimelig strøken og fungerer utmerket. Har hatt den på service hvor de blant annet fikset så joysticken fungerte perfekt (på alle disse mobilene så begynner joysticken å slutte å fungere etterhvert), så den trenger du ikke å bekymre deg over. Det som følger med er: 64mb minnekort, lader og muligens handsfree hvis jeg finner den igjen. Har også sikkert original eske og instruksjonsbok her et sted også. Denne er ikke operatørlåst, så du kan bare putte i ditt eget simkort. Dette er en helt utmerket mobil som har et utrolig bra kamera og bra display. Her er det en test av mobilen på dinside.no: http://www.dinside.no/php/art.php?id=215657 Kan ta noen bilder av mobilen hvis noen ønsker det
Anderslien Skrevet Oktober 15, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2006 450kr Nei, det blir for lite... Glemte å skrive pris her, men jeg ønsker minst 600kr for den.
-Roger- Skrevet Oktober 18, 2006 Skrevet Oktober 18, 2006 et år er vel egentlig gjennomsnittlig levetid på en mobil i dag har jeg hørt Hva hvis jeg byr deg 500?
Anderslien Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2006 et år er vel egentlig gjennomsnittlig levetid på en mobil i dag har jeg hørt Hva hvis jeg byr deg 500? 600kr + frakt så er den din
Anderslien Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2006 solgt? Budet mitt står! Solgt nå... En som ville gi 600kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå