? Skrevet Oktober 15, 2006 Skrevet Oktober 15, 2006 heisann... ligger en lekker ix på autodb nå: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1272156 men, hva forsikring kan en 18åring regne med? ca kjørelengde på 10-15 000km i året. og separat garasje:P takker for svar=)
Kenny_ Skrevet Oktober 15, 2006 Skrevet Oktober 15, 2006 Er jo bare å sjekke selv. www.if.no www.gjensidige.no sikkert andre som har nett side du kan regne det ut på. Vesta kan du bare drite i, de tar ikke ungdommer
oyvin Skrevet Oktober 15, 2006 Skrevet Oktober 15, 2006 når han skriver at det ene sjåførsetet bør byttes, vil det si at bilen har så mange sjåførseter? Skeptisk til å kjøpe en bil med gåen toppakning.
? Skrevet Oktober 15, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2006 når han skriver at det ene sjåførsetet bør byttes, vil det si at bilen har så mange sjåførseter? Skeptisk til å kjøpe en bil med gåen toppakning. hehehe, sikkert en liten skriveleif men, gåen toppakning=vann i sylinderene/olje i verste fall? kenny_: jeg prøvde på gjensidige, men det står at bilen er spesiell, og man må ringe dit og spørre. også på if kostet det over 16 000kr i året er litt mye det da...
Kenny_ Skrevet Oktober 15, 2006 Skrevet Oktober 15, 2006 når han skriver at det ene sjåførsetet bør byttes, vil det si at bilen har så mange sjåførseter? Skeptisk til å kjøpe en bil med gåen toppakning. hehehe, sikkert en liten skriveleif men, gåen toppakning=vann i sylinderene/olje i verste fall? kenny_: jeg prøvde på gjensidige, men det står at bilen er spesiell, og man må ringe dit og spørre. også på if kostet det over 16 000kr i året er litt mye det da... Kan tenke meg at gjensidige er litt billigere enn if i ditt tilfelle.. Men regn iallfall ikke mer enn noen små tusenlapper billigere Men er jo bare å gi de en pling
? Skrevet Oktober 15, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2006 jeg har ikke kjøpt bil enda, lurer bare på om jeg har råd til og kjøpe meg 325, med tanke på forsikringen... blir vel godt over 10 000kr i året i forsikring, 1/3 del av hva bilen koster. hehe.... funderte litt på og sette forsikringen på pappa sin bil på meg (520i e28) og sette eventuelt 325i på pappa. siden han har full bonus, også kan han heller skrive at bilen har brukere som er under 25år... så kan jeg samtidig opparbeide bonus på meg selv...
oyvin Skrevet Oktober 15, 2006 Skrevet Oktober 15, 2006 når jeg sjekka forsikring på min i if ble det 37000, mens i gjensidige ble det 14.. Så jeg ville sjekka med gjensidige. Terra tror jeg kan være rimelige, men tror ikke du får noe særlig rimeligere enn 10000
Kenny_ Skrevet Oktober 15, 2006 Skrevet Oktober 15, 2006 jeg har ikke kjøpt bil enda, lurer bare på om jeg har råd til og kjøpe meg 325, med tanke på forsikringen... Trenger ikke eie bil for å ringe vet du.. De spør jo om allt mulig .. Men så lenge årsmodell og motor er det samme så er det samme hvor langt og hva skilt nr (de spør jo om det og )
? Skrevet Oktober 15, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2006 jeg har ikke kjøpt bil enda, lurer bare på om jeg har råd til og kjøpe meg 325, med tanke på forsikringen... Trenger ikke eie bil for å ringe vet du.. De spør jo om allt mulig .. Men så lenge årsmodell og motor er det samme så er det samme hvor langt og hva skilt nr (de spør jo om det og ) ja, er jo bare og ringe dit. blir 325i eller 320i imellom 87 og 90modell. hehe. har det noe og si på hvor langt bilen har gått? oyvin: sjekket du dette på den "forsikringspris internett kalkulatoren" , eller ringte du? var ganske stort sprik der.
Kenny_ Skrevet Oktober 15, 2006 Skrevet Oktober 15, 2006 Har ikke noe å si. Men de vil gjerne vite det. Jeg har alltid pleid å sagt noen noen små 1000km over det den har gått.. (Når jeg faktisk har kjøpt bilen og skal ha forsikring på den) Bare pass på å ikke smell før du har kjørt de kilometerne. Sist gang var det faktisk han forsikrings fyren som sa at han satt km 2000høyere en den faktisk var.. Så det var jo supert. Min var jo tysk importert. så der kunne jo de ikke sjekke. Men en kompis av meg fikk jo regning for ekstra km pga han som hadde kjøpt den hadde bøffet på seg 5000km ekstra.
Dr_S Skrevet Oktober 15, 2006 Skrevet Oktober 15, 2006 Du har det beste nicket her....Og hva gjør denne på Teknisk?
? Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2006 Du har det beste nicket her....Og hva gjør denne på Teknisk? hvis jeg skal tilføre et snev av selvforsvar, så er det pga at jeg er veldig sjelden her. og la den feil. så hvis du har såååå mye imot det, så kan du gjerne sende PM til en moderator, eller admin for og flytte den for meg... angående nicket mitt, det fungerer helt greit for min del. Kenny_: jeg kan jo alltids lure på meg noen kilometer, men HVIS det skulle smelle. og jeg ble kjøttkake osv. da sliter jeg vel? hehe veldig surt for kompisen din, hehe. håper får han sin del at han slapp og betale regingen selv men, takk for hjelpen=)
compact Skrevet Oktober 16, 2006 Skrevet Oktober 16, 2006 terra og gjensidige er vel de billigste forsikringene etter min oppfatning
? Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2006 terra og gjensidige er vel de billigste forsikringene etter min oppfatning jeg har også fått den oppfatningen, tror rett og slett at jeg ikke har råd til og eie en 325i pga forsikringen blir fattig lærling i to år også nå men, skal ringe terra og gjensidige og spørre litt. blir neppe over 16 000kr som nevnt tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå