Gå til innhold

87`mod E30 M3 selges!


Øystein E30 M3
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var vi der igjen. :wave:

Denne må Robert få! :stupid: Nå sitter han utolmodig å venter på at mandagen skal komme, sånn at banken skal åpne. :D

Denne ser jo også veldig fin ut!

Ligger det til familien å ha fete M3'er?? :wink:

Hehe :D Vell nå er det jo onkelen til dama da så vi er vell strengt tatt ikke i familie men vi vet begge hva som er bilen :P "forholdet" mellom meg og drømmebilen min ble så alt for kort :cry: Og til alle som sa det...JA jeg angrer som en hund :roll: Og nå ser det ut som den siste E30 M3en på hjemplassen blir solgt også!! Triste greier!! Men men han har ikke tid å bruke den uansett så det er vell like greit at noen andre kan få gleden av den! Og Robert fortjener en :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er Robert?

Robert er en som hadde fryktelig lyst på den E30 M3en jeg solgte,men han var desverre ørelite for sein! Og nå hjelper jeg en bekjent med å selge denne og Robert har vist sin interesse :D Men i og med at det ikke er jeg som selger bilen kan jeg ikke gi noen direkte første rett men jeg har god tro på denne sørlenningen :P så jeg prøver så godt jeg kan :D Og foreløpig holder han den av sånn at Robert kan få komme å se :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...