Espen M33 Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Jeg må si det at den bilen ser virkelig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Ja denne biler ER meget bra! Vet ikke hvor mange ganger jeg spurde eigeren om han skulle selge! Men det har ikke vært aktuelt før nå! Er det noen som er på jakt etter en velholdt E30 M3 så ville jeg spandert en dagstur til sunnhordaland å sett på denne!! Fyr løs viss dere lurer på noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Hmm.. Her ble det stille! Ingen som er innteresert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Er vel MANGE som er det men magel på penger stopper vel mange... hvertfall meg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 hva med pris ant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 hva med pris ant. Så var det det med å lese hele annonsen da.. prisant. er 169.900kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 wtf, så ikke den jeg, beklager:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Hmm.. Her ble det stille! Ingen som er innteresert? Hadde det vært vår nå, så hadde jeg tatt turen og kikket på den.. Men akkurat nå trenger jeg en billigere bil frem til vinteren er omme.. Desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Double Webber Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Da var vi der igjen. Denne må Robert få! Nå sitter han utolmodig å venter på at mandagen skal komme, sånn at banken skal åpne. Denne ser jo også veldig fin ut! Ligger det til familien å ha fete M3'er?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Da var vi der igjen. Denne må Robert få! Nå sitter han utolmodig å venter på at mandagen skal komme, sånn at banken skal åpne. Denne ser jo også veldig fin ut! Ligger det til familien å ha fete M3'er?? Hehe Vell nå er det jo onkelen til dama da så vi er vell strengt tatt ikke i familie men vi vet begge hva som er bilen "forholdet" mellom meg og drømmebilen min ble så alt for kort Og til alle som sa det...JA jeg angrer som en hund Og nå ser det ut som den siste E30 M3en på hjemplassen blir solgt også!! Triste greier!! Men men han har ikke tid å bruke den uansett så det er vell like greit at noen andre kan få gleden av den! Og Robert fortjener en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Double Webber Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 Hørte at den forrige eieren har meldt sin interesse.Håper Robert fortsatt har førsteretten.Han snakker ikke om annet en den M3'en.Det ville knust han om han ikke fikk tilslag på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 Hvem er Robert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Hvem er Robert? Robert er en som hadde fryktelig lyst på den E30 M3en jeg solgte,men han var desverre ørelite for sein! Og nå hjelper jeg en bekjent med å selge denne og Robert har vist sin interesse Men i og med at det ikke er jeg som selger bilen kan jeg ikke gi noen direkte første rett men jeg har god tro på denne sørlenningen så jeg prøver så godt jeg kan Og foreløpig holder han den av sånn at Robert kan få komme å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Hmm.. Fikk en LITT uventet sms av Robert i dag!! Forsikringen ble visst for dyr så han hadde lagt M3 planene på hylla... Så bilen holdes ikke av til han lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Åå opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg