Gå til innhold

turbo på m30 bmw 735/745 E32 bilder på plass

Motor
 Share

Anbefalte innlegg

har en 87 mod e32 735 som jeg nettopp har montert 745 turbo på. brukte manifold,turbo,kjøler,en del rør og første del av eksosen fra en 85 745i. ble litt tilpassninger for å få alt på plass samt at det var småtrangt endel plasser. men nå er alt på plass. har drevet litt med småjusteringer pga tenningsbank mellom 5000 og 6700rpm og vurderer tilleggsinnsprut på sikt. skal etter rykter på andre benk kjørte slike ha rundt 340 hk på 0,55bar ladetrykk samt nermere 600nm da min motor ikke er dekomprimert. siste uka har gått med på å tillpasse og montere eksos fra e32 750 minus katalysator. dette innebar seff at lamdaen begynnte å sote siden kat manglet så denne fikk jeg flyttet opp rett etter turboen til varmere strøk :D etter dette har alt fungert fint. bra drag, på tide med nye bakdekk :twisted::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har et klenodium av en museumsgjenstand til datamaskin serrø. windows 98 fikser ikke innstaleringsdisken som fulgte med tlf, så nå har jeg drevet med å få sendt bildene fra telefon til mail for å få de inn på maskina. men av en eller annen grunn går ikke det lenger heller. siden mine datakunskaper er stort sett begrenset begrenset til av og på knappen så har jeg ikke kommet på noe ny fremgangsmåte :wink: ideer og innstruksjoner forklart på barnehagenivå mottaes med takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan i all verden har du fått så gode venner i biltilsynet.. DU er heldig du.. :lol:

selv så sanker jeg dokumenter til den store guldmedalje for å få biltilsynet på gli med et motorskifte..

lykke til, m30 turbo er IKKE feil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Sånn såg den ut da den ble kjøpt:

nyinnkjopt.gif

Det første som ble bytta var felgene, 8,5 og 10x18 ble montert.

nyefelgerd58.jpg

nyefelger.jpg

Neste prosjekt var bytting til 750 front og Angeleyes lykter

byttingavfront.jpg

byttingavfront1.jpg

750front.jpg

750front1.jpg

750front2.gif

Og nå er det montert turbo, intercooler og manifold fra Bmw 745i.

turbomontering.jpg

turbomontering1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...