karlsen Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 noen som kan gi meg en enkel og god forklaring på hvor og hvordan jeg burdte feste måler`ne til disse tingene, da mener jeg ikke de som viser verdiene, men selve temp føleren osv som sitter i motor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 oljetrykk setter du sammen med original oljetrykksbryter på toppen. Olje temp setter du i bunnpanne (enten bytt ut tappepluggen eller borr et nytt hull) og A/F målere må du ha enten koble deg på den originale lambdaen eller sette inn en ny en i eksosanlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 oljetrykk setter du sammen med original oljetrykksbryter på toppen. Kremt, se hvilket kjøretøy han har da Oljetrykksbryteren befinner seg fremme på høyresida av blokka på M20. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlsen Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Kremt, se hvilket kjøretøy han har da å med det mente du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 oljetrykk setter du sammen med original oljetrykksbryter på toppen. Kremt, se hvilket kjøretøy han har da Oljetrykksbryteren befinner seg fremme på høyresida av blokka på M20. Jeg bomma der ja! Bra noen retter meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlsen Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2006 er det bare å hive den på i blokka da?, ikke så mye jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Sett på en T kobling så du får plass til begge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå