Z3 Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Hvilken alternativer finnes? Min Z3 er etter min mening litt for lav, kunne tenkt meg å øke høyden med ca. 1,5-2 cm. Finnes det noen ringer man kan bygge opp fjærene med, eller må det bli nye fjærer? Dette gjelder spesielt bak. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=45 Har du del nr. 15 i 5mm, kan du jo bytte den ut med en i 10mm, så får du i hvert fall hevet den 5mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ87 Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Har akkurat samme problemet som deg.. Tenkte det bare var å kjøpe nye senkefjærer, men finner bare fjærer som senker 40/40 og 35/35.. Fant et som senker 35/15 til compact som ville passet på bilen. Men der blir det kanskje noe kluss med TÜV papirene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z3 Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Takk for linken, den var fin. Skal se hvis det går an å legge noen ringer under fjærene, det burde finnes noe til dette. Tips til deg med Z3, sjekk hvis det er vått under mattene forran. Min hadde lekk fra de hullene som er under høytalerne, måtte tette hullene med silikon, nå er det tørt og bra. Det splashet opp fra kanalen ved jekkefestet......! PS. du har vel ikke hardtopfester på bilen din.....trenger to fester selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z3 Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Har akkurat samme problemet som deg.. Tenkte det bare var å kjøpe nye senkefjærer, men finner bare fjærer som senker 40/40 og 35/35.. Fant et som senker 35/15 til compact som ville passet på bilen. Men der blir det kanskje noe kluss med TÜV papirene.. Skal teste ut H&R settet som jeg har liggende i garasjen. Jeg fant ut idag at de skulle senke bilen med 30mm. Da fjærene er så lave trodde jeg at de ikke var til en Z3, men fant som sagt ut dette først idag. de heter H&R 29 754 VA og HA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z3 Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Til de som eventuelt skulle være interessert, så er bakfjærene på plass idag. Da målte jeg at høyden fra bakken til kanten mellom skjerm og bakfanger er 59 cm med originale felger og dekk. Dette til info. Skal bytte fjærene forran også en av de nærmeste dagene, mer info kommer da. PS. Noen som kjenner en som kan ta hellakkering for en fornuftig pris?? Må gjøre godt arbeide! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå