Gå til innhold

BMW E30 Touring


Willersrud
 Share

Anbefalte innlegg

Etter at forsikringselskapet kondomnerte e30 320i'en min etter inbruddet:( så måtte jeg handle ny bil, så fant jeg meg en e30 Touring tilsalgs, den er ikke strøken i lakken, bremser er vel så godt som brukt opp og så er det nadre småting med den. sånn som at venstre bakddør har en bulk sånn at man MÅ åpne den fra innsiden. Har ikke hentet bilen enda, fordi jeg ikke har fått pengene fra forsikringselskapet, men de skulle vist komme i løpet av dagene nå:D så da kommer det bilder av bilen:)

Har ikke kommet så langt at jeg har så mye planer for den da jeg bare har sett på den et par ganger. Men vertfall noen felger hadde gjort seg hehe, men blir jo unasett ikke før sommeren da jeg har noen alu. (VIPER by rail) 15" felger med helt nye piggfrie vinterdekk. alt er bedre en svarte stål felger.

men til sommeren hadde det passet seg bra med noen 16 eller 17 felger, lurte litt på azev..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt utgans pungt. stå på tourinene blir skikkelig fine med rett styling og felger. gå får m-tech II eller kun alpina front spoiler( jeg skaffer kopi for 1500kr) og felger i 8,5x17 på alle fire hjula,gjere azev a blir sikkert bra denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt utgans pungt. stå på tourinene blir skikkelig fine med rett styling og felger. gå får m-tech II eller kun alpina front spoiler( jeg skaffer kopi for 1500kr) og felger i 8,5x17 på alle fire hjula,gjere azev a blir sikkert bra denne.

Bilde av sånn fanger du skaffer?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...