crom Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Er vel en E36, men jeg trenger å få spesifisert det mer. Har sett flere forskjellige ratt i de. Liker rattet veldig godt, og vil gjerne ha et slikt i bil nummer to også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Mener det der er et M-Tech II ratt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Stemmer, det er M tech II, å du får de til flere BMW modeller, og også i semsket skinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Leveres det med airbag også? Skulle gjerne hatt ett sånn i min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Leveres det med airbag også? Skulle gjerne hatt ett sånn i min.. Nei, dette leveres ikke med airbag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Hvilket ratt er "penest" til e36 med airbag? Syns de jeg har funnet ser så klumpete ut, men må vel bare leve med det Sikkert gode å holde i ivertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 har dette rattet til 327`n min.. Mener det finnes et som er noe alà dette til e36, men finner ingen bilder no.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Det rattet var vel først ute i tidlige M5 3.6? Veldig mange bmw'r idag som er tilsalgs har jo bytta ratt sikkert flere ganger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 har også dette rattet i min e30..tøft men skinn liker ikke sol..så mitt har begynt og flasse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Hvilket ratt er "penest" til e36 med airbag? Syns de jeg har funnet ser så klumpete ut, men må vel bare leve med det Sikkert gode å holde i ivertfall.. Dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Er et M-tech ratt til E36 ja Svigermor har et sånt i sin 91 modell. Iogmed at det ikke har airbag vil jeg tippe det kun finnes i de tidligste E36 modellene før airbag ble standard? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Tommy: Ah, nei det der var jo pent! Hva heter det? Skinn og tykt å holde i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Det er skinn, men ikke tykt å holde i. Iflg ETK er dette et M-tech ratt, men jeg synes det blir feil siden det ikke har Motorsport fargene i sømmene eller.no M-emblem. Synes M3 rattet med "puppene" er det peneste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Hvilket ratt er "penest" til e36 med airbag? Syns de jeg har funnet ser så klumpete ut, men må vel bare leve med det Sikkert gode å holde i ivertfall.. Dette? Dette må være det peneste rattet på en E-36. Jeg har slikt ratt selv, og er i alle fall kjempefornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Problemet med rattene til e36 er at de er ALTFOR tynne. Ingen av rattene er noe særlig gode å holde i. Gamle M-tech rattet uten airbag er kanskje det beste å ratte med, men det begynner å bli så gammalt og ser ikke så fresht ut lenger. Selv har jeg det siste E36 M rattet..Syns også dette er for tynt og ikke no særlig godt å holde i. Men designet syns jeg er fint på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå