Tommy Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Noen som har erfaringer å dele? Jeg vurderer disse på min M3GT, sammen med EBC Redstuff klosser. Er dette noe å satse på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 ex Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Jeg var meget godt fornøyd, da med ferodo klosser. Ordentlig effekt også etter noen runder på bane. Mye bedre enn originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Jeg har selv EBC klosser og skiver. Syns dette er helt tabu. 4-5 runder på rudskogen er det null bremseeffekt. Fleste mener det er klossenes skyld. Ferodo klosser ville jeg heller mye satset på. Vet heller ikke om black diamond er noe bedre enn de vanlig ebc skivene. Spørs litt hvordan kjørestil du har på banen.. Kjører du aggresivt med maks brems etc. Monterte på black diamond med feredo på en e30..Der virket det greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå