xhale Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Hva er låv og hva er ikke låv? har tengt og sette i no neonlys i og under bil, lurte på hva reglene for dette er..... noen som vet noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Regner med at neon under bilen du mener. Har hørt at dette er ulovelig til dagelig bruk, derfor kun tilatt til showbruk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Lysfarger unntatt BLÅ, er tillatt når kjøretøy står i ro, sålenge lysene ikke er til sjenanse for omgivelsene (les: IKKE distraherer trafikken i nærheten). Dette gjelder både lys inni og utenpå bilen Under kjøring er all bruk av slike lys strengt forbudt! Om dette er loven svart på hvitt vet jeg ikke, men det er hvertfall det politiet her i Østfold har sagt til de lokale rånerne... (ja jeg kjenner noen av de) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Har fått høre av en kompis som blei stoppa at det ikke var lov å ha undercar kit MONTERT på bilen engang. Kompisen sto i ro da politiet kjørte forbi og fikk streng beskjed om å fjerne de. Det høres jo helt søkt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xhale Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2006 hvor finner jeg IKKE distraherer trafikken i nærheten? ok ja hadde tengt meg no under og inni bilen.. takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndrèL Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 kommer helt ann på hvem du treffer på tror jg,trukke de har ordna no skikkelig regel for det enda,eneste jg vet er at det ikke er lov å kjøre med de på,ivertfall her i Telemark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Hva er låv og hva er ikke låv?har tengt og sette i no neonlys i og under bil, lurte på hva reglene for dette er..... noen som vet noe? Neonlys under bilen er så harry at jeg får vondt bare av tanken er hverken tøft eller lovlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xhale Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2006 er fordi bilen skal brukes til show... men lurte på om vilke låver det var, så jeg slapp og ta de av for hvert stevne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 er vel lov å ha montert. så lenge man ikke bruker de så lenge motorkjøretøyet er i bevegelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodekrs Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Jeg hadde neonlys under bilen på min gamle bil. blei stoppa av politiet når jeg sto på en parkeringsplass. Måtte fjerne neonlysa å inn på biltilsynet å vise at jeg hadde tatt dei av bilen. En kompis hadde lysende terninger i speilet i ruta framme. det fikk ikke han. men han kunne ha dei lengre bak i bilen så lenge dei ikke blenda han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xhale Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2006 mye kostet det deg da frode? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 er fordi bilen skal brukes til show...men lurte på om vilke låver det var, så jeg slapp og ta de av for hvert stevne... er det kun for show er det tøft men blir jo dyrt hvis du skal kombinere en skikkelig showbil med en bil som blir brukt hver dag som bruksbil må vel nesten være avhengig av å ha en bruksbil ved siden av show-bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå