Gå til innhold

Neonlys


 Share

Anbefalte innlegg

Lysfarger unntatt BLÅ, er tillatt når kjøretøy står i ro, sålenge lysene ikke er til sjenanse for omgivelsene (les: IKKE distraherer trafikken i nærheten).

Dette gjelder både lys inni og utenpå bilen ;)

Under kjøring er all bruk av slike lys strengt forbudt!

Om dette er loven svart på hvitt vet jeg ikke, men det er hvertfall det politiet her i Østfold har sagt til de lokale rånerne... (ja jeg kjenner noen av de) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er låv og hva er ikke låv?

har tengt og sette i no neonlys i og under bil, lurte på hva reglene for dette er.....

noen som vet noe?

Neonlys under bilen er så harry at jeg får vondt bare av tanken :? er hverken tøft eller lovlig :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde neonlys under bilen på min gamle bil. blei stoppa av politiet når jeg sto på en parkeringsplass. Måtte fjerne neonlysa å inn på biltilsynet å vise at jeg hadde tatt dei av bilen.

En kompis hadde lysende terninger i speilet i ruta framme. det fikk ikke han. men han kunne ha dei lengre bak i bilen så lenge dei ikke blenda han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er fordi bilen skal brukes til show...

men lurte på om vilke låver det var, så jeg slapp og ta de av for hvert stevne...

er det kun for show er det tøft 8) men blir jo dyrt hvis du skal kombinere en skikkelig showbil med en bil som blir brukt hver dag som bruksbil :? må vel nesten være avhengig av å ha en bruksbil ved siden av show-bilen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...