AndrèL Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2006 Hvem eier bilen nå? Er den tilsalgs siden du lurte på dette? Nei,den er ikke det.Solgte den for en stund siden.Savner den bare og syns den var kul.Så syns det var en grei link å begynne med her...
Søreng Skrevet Oktober 16, 2006 Skrevet Oktober 16, 2006 fin bil, bortsett fra bakfangeren.. Liker ikke å se e36 fra siden når den har den bakfangeren (hvilken som helst bakfanger utenom den orginale egentlig) synes ikke linjene blir fine da... Blir på en måte for lav bak eller noe.. Synes jeg da, men 325 med nos går sikkert brukbart
AndrèL Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2006 Det er heldigvis smak og behag.... Godt ikke alle ser like ut sier jg bare!
B.E.E. Skrevet Oktober 16, 2006 Skrevet Oktober 16, 2006 Synes bilen var pen jeg, ikke kjekt hvis alle er like. Denne var jo pent stylet i tillegg
jani Skrevet Oktober 17, 2006 Skrevet Oktober 17, 2006 du kjenner tommy simonsen du.. husker den bilde ja.. sykt fin inni oxo.. likte den.. gikk bra og lå bra på veien..hehe... mye solgte du den får
AndrèL Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2006 Takk for det.Den lå skikkelig på veien ja,det er helt sikkert hehe.Ja,jeg kjenner han.Bytta den i en Audi S4 og fikk penger i mellom.......
kokfesk Skrevet Oktober 17, 2006 Skrevet Oktober 17, 2006 Takk for det.Den lå skikkelig på veien ja,det er helt sikkert hehe.Ja,jeg kjenner han.Bytta den i en Audi S4 og fikk penger i mellom....... Solgte den til en fra alvdal? eller i nærheten der?
Hedfelt Skrevet Oktober 17, 2006 Skrevet Oktober 17, 2006 Fin bil, ingen tvil om det. Hvor mye kostet det å lakke denne da? Kan vel ikke ha vært billig akkurat..
AndrèL Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2006 Takk for det.Den lå skikkelig på veien ja,det er helt sikkert hehe.Ja,jeg kjenner han.Bytta den i en Audi S4 og fikk penger i mellom....... Solgte den til en fra alvdal? eller i nærheten der? kan kanskje tenkes,møtte han i oslo...
AndrèL Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2006 Fin bil, ingen tvil om det. Hvor mye kostet det å lakke denne da? Kan vel ikke ha vært billig akkurat.. 8500 pr liter...... ikke billig akkurat
AndrèL Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2006 Hvordan funket det med Nos da? Prøvde ikke noz på motoren,bare i purge ventilene i fangeren.Er veldig slitasje på motor,så ville ikke ødelegge den,gikk greit nok for det
kokfesk Skrevet Oktober 18, 2006 Skrevet Oktober 18, 2006 Hadde du noe særlig problemer med audien el?
AndrèL Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2006 Noen små problemer.... Litt fjusking og sånt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå