Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Januar 7, 2007 Skrevet Januar 7, 2007 Helt grei farge, gjør den litt spesiell
AndrèL Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Skrevet Januar 8, 2007 Ja,den skiller seg litt ut fra andre e36.Men lakken ekke billig for å si det sånn.
T Y racing Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 gjennomført bil,pen styling untatt baklyktene.
Toro Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 Lakken er nok ikke billig nei, men jeg syns fargen blir litt for mye. Lyktene ser for jævlig ut og er ikke noen fàn av M3 felgene.. Håper ikke det stemmer at du ga 80K for dem Og en litt for stor bakfanger kanskje. Ellers er bilen grei den
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 Ja,den skiller seg litt ut fra andre e36.Men lakken ekke billig for å si det sånn. Hehe det vil jeg tro, sikkert ikke så veldig billig Hvor mye koster det å lakkere hele bilen i den fargen
AndrèL Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Skrevet Januar 11, 2007 ingen som vet hvor bilen befinner seg hen vel......?
John H Skrevet Januar 11, 2007 Skrevet Januar 11, 2007 Automote er kjent for å vansire BMW Tull! John H har talt! Mener eg har hørt at denne bilen går i ølens området? i rogaland..
E-30 big Skrevet Januar 11, 2007 Skrevet Januar 11, 2007 Og, Hva er Noz? Har hørt om Nos iallefall, men mere jalla riskoker-wannabe greier skal du lete langt etter Er NOS jalla greier ja... tror du burde prøve en bil som har et slik system før du har noen formening om det....
AndrèL Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Skrevet Januar 12, 2007 Han som eier bilen nå hadde kontaktet meg på hjemmesiden min serru.Bare lurer på åssen stand den er i og sånn nå,savner den litt.Var en utrolig go bil
Tubi Skrevet Januar 12, 2007 Skrevet Januar 12, 2007 Dette var ikke pent. Synd å koste på en bil så mye når resultatet blir så ille. Alt er liksom feil på denne her, men felgene er i utgangspunktet fine.
AndrèL Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Skrevet Januar 13, 2007 Det er heldigvis smak og behag!Får utrolig mye oppmerksomhet,så er tydeligvis noen som liker den
Toro Skrevet Januar 13, 2007 Skrevet Januar 13, 2007 Den trenger ikke være fin for å få oppmerksomhet, alt som skiller seg ut blir jo lagt merke til. Men smaken er som baken, nemlig delt
AndrèL Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Skrevet Januar 13, 2007 godt vi har forskjellig smak,hvis ikke så hadde det vært kjedelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå