Gå til innhold

rockford t212d4 i coupe


Anbefalte innlegg

Jeg har 1stk RF T212D4 drevet av en Hifonics Hercules XI-forsterker i min E-39. Bagasjen er rimelig tett i denne bilen (jeg har ikke portet bagasjerommet), men likevel er bassen voldsom inn i kupeen. :D Satser du på 2stk i en cupe, så tror jeg du vil bli mer enn fornøyd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så litt på spesifikasjonene på dette her, og kan ikke forstå at du krever SÅÅ mye power. Rundt halvparten hadde holdt, men er du glad i RÅ lyd så...

Men...du er klar over at bakluka di sikkert kommer til å poppe av...for dette var kraftig :)

har fryktet ltt att ting vil løsne .. har ein i ein gammel honda civic og der poppa sveiser i bakluka av :P

men skal det spille så skal det spille ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så litt på spesifikasjonene på dette her, og kan ikke forstå at du krever SÅÅ mye power. Rundt halvparten hadde holdt, men er du glad i RÅ lyd så...

Men...du er klar over at bakluka di sikkert kommer til å poppe av...for dette var kraftig :)

har fryktet ltt att ting vil løsne .. har ein i ein gammel honda civic og der poppa sveiser i bakluka av :P

men skal det spille så skal det spille ;)

Løsne ja, hele bilen min rister jo så hattehylla vrenger seg 6-7 cm oppover! Og det er 2 stk 12'' på bare 700W maks... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye effekt er bare morro. Stålkontroll kalles det. Synes personlig en aldri kan få for mye effekt. Det må bare "beherskes" ;)

Men husk på at du bør ha like seriøst med strøm før forsterkerene og. Dem har enda ikke klart å løse verdens energi problemer så dem klarer ikke gi mere strøm enn dem får. Gå for ett par bøse www.ody.no eller stinger batterier så er du sikker på den siden og. Kontakt meg om du vil ha stinger batterier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye effekt er bare morro. Stålkontroll kalles det. Synes personlig en aldri kan få for mye effekt. Det må bare "beherskes" ;)

Men husk på at du bør ha like seriøst med strøm før forsterkerene og. Dem har enda ikke klart å løse verdens energi problemer så dem klarer ikke gi mere strøm enn dem får. Gå for ett par bøse www.ody.no eller stinger batterier så er du sikker på den siden og. Kontakt meg om du vil ha stinger batterier.

skal ha 3 gelebatterier på sidene av subbkassen og 1 stk 1farad kondensator på kvar forsterker plus ein på frontforsterkeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...