Aroid Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Jeg har en kompis som plages med en 325i 86model. Først var det bensin pumpe relet som for så skiftet vi den så begynte tenningen å fusk. Han får ikke gnist ut til pluggene. Av og til får den start men da går den liten stund så får den ikke start igjen. Vi har sjekket og byttet Coilen,fordeleren og tilomed Chipen. Nå vell heller ikke startmotoren gå rundt og så tenninga står på så er alle dysene oppe så fyller den bensin i sylinderan. Er det noen som har vært borti det her før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InZider Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 har dere skjekket jordinga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2006 jepp jordigen har vi sjekket. Va er de 2 føleran på gir kassa til? Ene ledninge til en av den er nesten av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Ja jeg tror det er stor sannsynlighet for at det er de følerne på girkassen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2006 ja men ka skal den ha med startmotoren å gjør da? å at alle dysene står oppe når tenninga er på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Rett og slett defekt hjerne? I og med at den tuller såpass som den gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2006 ja det vell jeg også tru. har hjærnen noe med å gjør med startmotoren? Er det noen som veit det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knooot Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 hjernen har vertfall ingenting med startmotor å gjøre, for du kan kjøre motorn på startern uten at hjernen er tilkoblet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 En ting jeg vet er at hvis ikke en av de følerne fungerer, starter ikke bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWDaniel Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 ja det er helt riktig.. jeg kjøpte nettop e30 325 som ikke fikk gnist og fant ut av veivakselfølern og turtellerfølern var deffekte.. bytta de og den starta.. men at startern din ikke fungerer er jo en anne sak og de dysene.. høres rart ut.. sjekka + inn på startern? og styrestrømmen? de dysene får jo signaler fra styreenheten så den tuller vel litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå