Søreng Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2006 ups, la ikke merke til det... la de bare på i hastverk egentlig.. skal jo av igjen om ikke lenge så!! Dekkene må nok skiftes til sommeren uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Pen og clean BMW! Det liker vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Kjempepen bil, bare en liten detalj, monter svart netting i m3 fangeren så er den perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2006 synes faktisk at den er finere når både nettingen og nyrene er den fargen de er nå, får litt kontrast til den svarte Men helt klart smaksak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 fore life Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Konge bimmer det der grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Kjekke bilder.. Ser meget bra ut Men eg må sei at eg holde ein kapp på sort gittter i front, og sort 97 grill hehe men det e jo ein smagsak Konge bimme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Nettop fylt på ny kjøleveske og spylervekske da kjørecompen masa om dette heile veien hehe, var og ute å lufta bilen ein liten tur i kveld Någen i husstanden måtte ha melk, så eg va sje vanskelige å bed Må sei at sommerdekkene og glapp godt jah, hehe Angåande grillen oli, me får se ka som skjer, men akkuratt nå e det isje på prioritergå!! Litt andre ting som må gjørs fyst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Hadde bare lyst å si at imorgen skal jeg endelig få hentet min første bil.. Bilen skal hentes i trondheim og kjøres hjem til hundvåg (stavanger) så det blir en liten tur der Bilen er en diamantsvart metallic 92mod 320i coupé som har rulla 220k... Fikk bilen noe billig så slengte på litt ekstra styling der og da som de monterer.. Bilen blir kjøpt/stylet av automote (www.automote.no). For de som vil se på det Blir nok en kjekk liten tur hjem fra trd.h til stavanger. De hadde lagt om til vinterdekk (siden det allerede var blitt litt glatt der oppe ) så 19" felgene som følger med må ligge i baksetet å vente helt til jeg kommer frem til stavanger da de kommer på der.. *glede seg* Knipser sikkert noen bilder underveis og når jeg har kommet hjem og fått "shinet" gliset litt og poster de her etterpå Hadde tid til overs mens jeg venter på at det skal bli tirsdag, så jeg bare fikk lyst å skrive det her Gratulerer med ny bil!! Og alltid ekstra gøy med "jomfru"bilen!! Lykke til med bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Gratulerer med første bil! Det er ekstra gøy det..Så ut som en fin 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2006 takk røkka og ellingsen... Er veldig fornøyd med bilen til nå, er bittelitt små ting som må fikses og noen små skjønnhetsfeil... men tross alt 14 år gammel bil som har rullet litt!! Så jeg er veldig fornøyd med bilen Bestod teorien til lappen i går så nå nermer det seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå