Gå til innhold

318is m42b18 motor

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

selger en hel 318is motor, evt i deler, den står med toppen avmontert og elnett plukket av. div nytt på den. coil,bankesensorer,kjedestrammer... gi bud. gikk veldig bra! mulig hjernen er chipet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gi bud. akkurat kjøpt ny topp til den(3500kr). så skal bare være å sette sammen. men jeg setter ikke på en topp uten å ha trykk testen den og plan slipt. selvom den er montert av en bil som går fint. liker å være på den sikkre siden. hele motoren komplett går ikke for under 5000 siden denne har kostet meg 10!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare å komme å se på den det. bare lufter ett evt salg. den er såpass bra at den er kjekk å ha stående tilfelle jeg går til innkjøp av en 316 touring som vil ha ny motor;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare at jeg måtte bytte kjede strammer etter å hatt den i ca 10000. å det er jo v ca 150 de må byttes. pluss km stan di bilen den kom fra sto på 153000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når det begynner og rasle litt i registeret og når det blir stille når kjedestrammern er byttet.. mener du da at men ikk etrenger å bytte den?? dummeste jeg har hørt! link med bilde kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen som vil ha? bare står her å støver ned.. kan evt selge i deler.. bånn går for 2000. elnett 1000,2000 med jærnen(chippet trur jeg) toppen går for 3000. tenningskabler går for 500. 1300 med coiler. 2 nye bankesensorer 500. eller alt for 6000, el bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...