Gunnar Skrevet Oktober 17, 2006 Skrevet Oktober 17, 2006 Calix sine sider viser at motorvarmerelementet på 535i skal monteres her: Han på Mekonomen trodde jeg måtte av med hele eksosmanifolden og alt for å komme til.. Noen som vet om det er fakta?
propan Skrevet Oktober 17, 2006 Skrevet Oktober 17, 2006 Bare prøve det. Det er ikke såå lett å nappe ut frostpluggene uten å komme til,men det finner du fort ut.
Gunnar Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2006 Skal det, men om noen kan si meg at det IKKE går uten å demontere eksosmanifolden, så er det liten vits å ligge og krype på grusen i 7 grader. Har akkurat bytta vannpumpe, så må uansett ha på ny kjølevæske. Derfor jeg tenkte å ta motorvarmeren i samme slengen. Forbanna Esso Borre som har stengt ned utleiegrava si for å bli "On The Run"..
Gunnar Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2006 Hvis noen lurer, så var det ingen problemer å montere varmerelementet uten å ta av eksosmanifolden.. litt trangt, men ikke noe pes. Det vanskeligste var å få ut frostpluggen etter at jeg dytta den inn..
propan Skrevet Oktober 18, 2006 Skrevet Oktober 18, 2006 Ble det tett da? Som regel det som er problemet.
Gunnar Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2006 Håper da det. Så ikke noen lekkasje etter montering og påfylling av kjølevæske, men må nok få kontrollert det skikkelig etter jobb i dag. Syntes egentlig det var litt for lett å få varmeren og O-ringen inn. Brukte riktig nok en dråpe olje på O-ringen, men det kunne godt vært mye trangere tetning for min del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå