ac turbo Skrevet Oktober 17, 2006 Skrevet Oktober 17, 2006 lure på om chassi nr bare står foran frontruta/pussere??noen andre plasser????
Jonass Skrevet Oktober 17, 2006 Skrevet Oktober 17, 2006 Maaaaaaaaaaaaaange andre plasser...bare glem det....
Tweety bimma Skrevet Oktober 17, 2006 Skrevet Oktober 17, 2006 Maaaaaaaaaaaaaange andre plasser...bare glem det.... haha
ac turbo Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2006 HMMM.har kjøpt mæ en 535i 88mod og finn ikke noe nr.utenom ei plate som er poppet fast.holdt ikke på eu-kontroll
cornelius Skrevet Oktober 17, 2006 Skrevet Oktober 17, 2006 skal vel stå i ramma? mener og huske at det sto under et lokk i dørken på en bil jeg hadde.. holdt det ikke med den i frontruta det, eller mangler du den? hvor sto det poppet fast da?
ac turbo Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2006 skal vel stå i ramma? mener og huske at det sto under et lokk i dørken på en bil jeg hadde.. holdt det ikke med den i frontruta det, eller mangler du den? hvor sto det poppet fast da? står på h.side over hovedlyktene.ellers kunne dæm ikke finne noe.er en importbil.vet ikke om d har noe å si??
cornelius Skrevet Oktober 17, 2006 Skrevet Oktober 17, 2006 skal ikke ha noe og si at bilen er imp, i fronten på ramma står det jo på de fleste biler (alle mine biler har hatt det) men skal vel stå inngravert ett sted også.. har hatt bil på eu/pkk og de har godtatt de bilene jeg har hatt uten skilt, får jeg spørre hvor du har tatt eu/pkk så jeg ikke går i samme felle en gang
ac turbo Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2006 skal ikke ha noe og si at bilen er imp, i fronten på ramma står det jo på de fleste biler (alle mine biler har hatt det) men skal vel stå inngravert ett sted også..har hatt bil på eu/pkk og de har godtatt de bilene jeg har hatt uten skilt, får jeg spørre hvor du har tatt eu/pkk så jeg ikke går i samme felle en gang [/quote Biltrend tromsø.Dritt plass
Jonass Skrevet Oktober 18, 2006 Skrevet Oktober 18, 2006 Chassisnummer skal stå under vindusvisker dekselet og det skal være mulighet til å se dette uten og ta av dekselet. Der er det printa inn i ramma og visst ikke det er der da tror jeg du har et problem?
ac turbo Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2006 fant d.d va gravert inn i venstre støtdempertopp. bilen har vist hadd en skade før itiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå