Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal vel stå i ramma? mener og huske at det sto under et lokk i dørken på en bil jeg hadde.. holdt det ikke med den i frontruta det, eller mangler du den? hvor sto det poppet fast da?

Skrevet
skal vel stå i ramma? mener og huske at det sto under et lokk i dørken på en bil jeg hadde.. holdt det ikke med den i frontruta det, eller mangler du den? hvor sto det poppet fast da?

står på h.side over hovedlyktene.ellers kunne dæm ikke finne noe.er en importbil.vet ikke om d har noe å si??

Skrevet

skal ikke ha noe og si at bilen er imp, i fronten på ramma står det jo på de fleste biler (alle mine biler har hatt det) men skal vel stå inngravert ett sted også..

har hatt bil på eu/pkk og de har godtatt de bilene jeg har hatt uten skilt, får jeg spørre hvor du har tatt eu/pkk så jeg ikke går i samme felle en gang :?

Skrevet
skal ikke ha noe og si at bilen er imp, i fronten på ramma står det jo på de fleste biler (alle mine biler har hatt det) men skal vel stå inngravert ett sted også..

har hatt bil på eu/pkk og de har godtatt de bilene jeg har hatt uten skilt, får jeg spørre hvor du har tatt eu/pkk så jeg ikke går i samme felle en gang :?[/quote

Biltrend tromsø.Dritt plass :twisted:

Skrevet

Chassisnummer skal stå under vindusvisker dekselet og det skal være mulighet til å se dette uten og ta av dekselet.

Der er det printa inn i ramma og visst ikke det er der da tror jeg du har et problem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...