Christopher Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Jeg vurderer om jeg skal kjøpe meg et nytt lite anlegg til bilen. Jeg er bare opptatt av at det skal spille for folk inne i bilen og også at det er en klar fin lyd og ikke noe voldsom sub. Det jeg da lurer på er om en bra cd spiller og 2x 6x9 er bra nok. For og sammenligne har jeg nå en sony rævaspiller og org bmw høytalere bak i en e36. Jeg vil ha litt høyere volum en dette og også mer fyldigere lyd samt bedre bass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xhale Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 da ville jeg ha tatt en titt på 6*9 tommere og mulig en 10" baki, i lukket kasse tar denne ikke no plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Hei. Jeg ville gått for et greit frontsett, og en liten forsterker. 6x9 utgår ivertfall.. Du får rimelige og gode frontsett som passer inn i originale fester. Fks Focal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Heldigvis Endre! Jeg bladde nedover på leting etter om noen hadde svart frontsett. Det kan jo også kjøres med høyttalere bak, men...personlig har/vil jeg ikke ha bak. Nei, få deg et godt frontsett til 2-3000 på en egen forsterker som ikke trenger være allverden i form av ytelse så blir det knallbra. Akustisk gitar på et bra frontsett blir f.eks noe helt annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Heldigvis Endre! Jeg bladde nedover på leting etter om noen hadde svart frontsett. Det kan jo også kjøres med høyttalere bak, men...personlig har/vil jeg ikke ha bak. Nei, få deg et godt frontsett til 2-3000 på en egen forsterker som ikke trenger være allverden i form av ytelse så blir det knallbra.Akustisk gitar på et bra frontsett blir f.eks noe helt annet for denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Takker Ikke lenge nå til skåling som du så herlig begynner innlegget ditt med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Hei. Jeg ville gått for et greit frontsett, og en liten forsterker. 6x9 utgår ivertfall.. Du får rimelige og gode frontsett som passer inn i originale fester. Fks Focal. Utgår? hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Utgår? hva mener du? At det er en høytaler type som suger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Men tingen er at jeg kan ca. 0 om anlegg og derfor vil ha det veldig lett høytalere bak er det jo allerede kabler til , men vist jeg skal ha fremme må jeg jo lage huller strekke kabler etc. Men har dere noen frontsett så jeg kan se på? Til nå har jeg bare sett på en pioneer spiller og 2x 6x9 fra Rockford Fosgate. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Feks Pioneer spiller og 1stk Focal frontsett og en liten sub er en god løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Er vel ikke helt enig i at Focal er rimelig i pris da men.. Etter min mening er Focal temmelig overpriset til tross for suveren lydkvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Har jo billig serie og nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå