Nitrotox Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Va og henta bilen for en uke siden i haugesund, slepte den helt jem(Sandnes) Bilen er en 1987 med Rieger styling. Motor er en b20m25 ombygd til turbo, 500 cc dyser, haltech e6k ecu, ned dreide stempler 8,2:1 komp, ned dreid pianotråd, kkk 29 turbo. Har tatt ut alt interiøret, ble sølt en kanne med frostveske inni bilen :S så den har stått på tørt en stund nå. Bilen må mappes, er på mapping nå faktisk men er litt problemer får ikke kontakt med ecu så det blir nokk en del feilsøking :S får håpe det ikker er ecuen. Det som skal gjørs er først og fremst og få gang på bilen og få tatt rust, er rust i begge hjulbuene bak og begge forskjermene skal skiftes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Spennende prosjekt Kan du fortelle litt mer teknisk omkring motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrotox Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Er som sakt en m20b25 med orginale veiv, råder, stempler. Stempler er dreid ner til 8,2:1 komp er ikke sikker på hva topp pakning som er brukt. Er også neddreid piano tråd i blokk. Grenrør med utak til ekstern wg. kkk29 turbo, 500 cc dyser. intercooler er ikke sikker på type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrotox Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Noen som har god peilign på haltech e6k.. kommer ikke inn på haltechen ( får ikke connecte) Virker som den får strøm, bensinpumpe starter når tenninga slås på og den tenner. Noen som har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Spennende prosjekt Kan du fortelle litt mer teknisk omkring motoren? Dette er min gamle motor og Limmets 2004 motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joacim Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 vis det stemmer, så har jeg e6k'n som satt på den motoren før.. en ting som er sikkert er at du må ha en data av eldre type (jeg har hørt at man måtte ha windows 95 eller 98, ett eller annet med dos, men jeg kjører windows 2000 det funker hvertfall..) hadde litt problmer med det samme, men så endra jeg com port instillinga i programmvaren til "com2" så funka det.. selv om jeg bare har 1 com port på datan.. vis du vil så kan jeg sende deg "mappen" så er det bare å loade den, og kjøre, værtfall som grunn mapp.. den har jo kjørt på den motoren før så.. mvh Joacim bare å ringe/sms vis det er noe du lurer på (92428683) da jeg ikke alltid er mye på datan.. kansje jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 GROMT!! deilig bil!! få noen flere bilder av selve bilen a hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrotox Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Fikk kobla meg inn på ecuen i dag!!!!! =)=)=) så nå er mappinga i gang=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Spennende prosjekt Kan du fortelle litt mer teknisk omkring motoren? Dette er min gamle motor og Limmets 2004 motor. Skal du ikke nevne hvem sin ex-motor/understell du har nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Spennende prosjekt Kan du fortelle litt mer teknisk omkring motoren? Dette er min gamle motor og Limmets 2004 motor. Skal du ikke nevne hvem sin ex-motor/understell du har nå da? Det er for OT i denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrotox Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2006 javell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Har en kul film av Limmet når han kjører/burner med denne motoren du har nå Nitrotox. Er på 55Mb og jeg har ikke peiling på å legge den ut. Var ca 500hk i den da, tipper du hadde likt den godt ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrotox Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2006 hmm, tror du motoren varer noe nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Tja, det kommer jo helt an på deg det Er toppen sveisa nå? Hvis ikke så få det gjort. Hvis du skal kjøre med ~500hk nå så er det tilfeldighetene som rår Kanskje holder det, kanskje ryker det.. Det er ulempen med original innmat i motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrotox Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2006 toppen sveisa ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå