Gå til innhold

Bmw E30 325ti prosjekt


Nitrotox
 Share

Anbefalte innlegg

Va og henta bilen for en uke siden i haugesund, slepte den helt jem(Sandnes):P Bilen er en 1987 med Rieger styling. Motor er en b20m25 ombygd til turbo, 500 cc dyser, haltech e6k ecu, ned dreide stempler 8,2:1 komp, ned dreid pianotråd, kkk 29 turbo.

Har tatt ut alt interiøret, ble sølt en kanne med frostveske inni bilen :S så den har stått på tørt en stund nå. Bilen må mappes, er på mapping nå faktisk men er litt problemer får ikke kontakt med ecu så det blir nokk en del feilsøking :S

får håpe det ikker er ecuen.

Det som skal gjørs er først og fremst og få gang på bilen og få tatt rust, er rust i begge hjulbuene bak og begge forskjermene skal skiftes

DSC00003.JPG

DSC00006.JPG

DSC00008.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er som sakt en m20b25 med orginale veiv, råder, stempler. Stempler er dreid ner til 8,2:1 komp er ikke sikker på hva topp pakning som er brukt.

Er også neddreid piano tråd i blokk. Grenrør med utak til ekstern wg. kkk29 turbo, 500 cc dyser. intercooler er ikke sikker på type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vis det stemmer, så har jeg e6k'n som satt på den motoren før.. en ting som er sikkert er at du må ha en data av eldre type (jeg har hørt at man måtte ha windows 95 eller 98, ett eller annet med dos, men jeg kjører windows 2000 det funker hvertfall..) hadde litt problmer med det samme, men så endra jeg com port instillinga i programmvaren til "com2" så funka det.. selv om jeg bare har 1 com port på datan.. vis du vil så kan jeg sende deg "mappen" så er det bare å loade den, og kjøre, værtfall som grunn mapp.. den har jo kjørt på den motoren før så..

mvh Joacim

bare å ringe/sms vis det er noe du lurer på (92428683) da jeg ikke alltid er mye på datan.. kansje jeg vet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...