ferthux Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Er det noen som vet hvor man får kjøpt lakk, som gjør at fotoboksene ikke kan lese skiltet? PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Jeg har aldri vært redd for å bli tatt i bokser. De står jo der i veikanten, lette å få øye på. Nå har de jo fått disse skiltene som er 3-400 meter før en boks, så da skal man være rimelig blind og sløv for ikke å få øye på de. Sivile politibiler derimot, de er farlige! Er ikke helt sikker på om jeg ville stolt på slik lakk. Politiet setter sikkert litt prestisje i å ta en "punk" som tror han kan lure politiet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferthux Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Det er ikke alle fotoboksene som er merket med skilt 3-400 meter før boksen. Dessuten er det ikke så jævli lett å få øye på de nå på nattersdager når en kommer i god fart og med øyelokk over lyktene. Hadde vert kos å hatt lakk på skiltet uanset så trenger man ikke å tenke over det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 er da ikke værre en å ta av skiltet forran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 er da ikke værre en å ta av skiltet forran ja d funker vertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Eller skaff deg GPS med fotoboksvarsler!! Har jeg og det funker som faen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Eller skaff deg GPS med fotoboksvarsler!! Har jeg og det funker som faen!! Funker sikkert fett helt til den dagen du ligger i 200 forbi en ny boks som enda ikke er plottet inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Har du tomtom så er det regelmessige oppdateringer på nystøl forumet Og er du så dum å freser i 200 forbi en boks så fortjener du straffen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Eneste dumme med GPS er at de ikke funker i tunneler. Og her i Bergen er nå det en del fotobokser i tunnelene, å mer skal det bli. De har nå også sprayet tunnel veggene hvite. Blir jo fint og lyst. Men fotoboksene er jo blitt nesten usynlige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Min TomTom varsler rett før tunnellinngangen Da er det bare å gi faen i å kjøre for fort inne i tunnellen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Min TomTom varsler rett før tunnellinngangen Da er det bare å gi faen i å kjøre for fort inne i tunnellen Kult det visste jeg ikke. Men dette er jo byn mellom de 7fjell = tunneler overalt. Er jo ikke snakk om grisekjøring. Men 10km/t koster raskt penger jeg ikke har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Trafikkreglene og politikken i dette landet her er lagt opp til at vi skal sitte å glane mer på speedometeret enn på veien... Ikke rart det smeller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferthux Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2006 er da ikke værre en å ta av skiltet forran nei det er vel ikke det... men d er ikke lov. Og poltiiet ser det veldig tydlig om du bruker skilt fremme eller ikke...... blir fort 2000 i bot der, en kompis av meg fikk det uten advarsel sist rudskogen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Og det er heller ikke lov til å lakke skiltet... det blir å ødelegge dokumenter (dokumentfalsk?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferthux Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Og det er heller ikke lov til å lakke skiltet... det blir å ødelegge dokumenter (dokumentfalsk?) De ser jo når skiltet er tatt av.... De ser ikke noe ulovlig når det er lakka med den lakken. Men er det ingen som vet hvor jeg får taki den a? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå