The_transporter Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 kan noen si meg hva jeg bør se på når jeg skal se etter slitasje etc på m5 motor? lurer litt på specs på disse motorene også.. og hva som trengs hvis jeg skal sette en i e30n min.. mods jeg må gjøre og hva slags kasse og diff burde jeg ha?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 du har mange forskjellige m5 motorer da. er det e28 motor'n? så er det en 3.5 liter e34 m5 har både 3.6 og 3.8 l. så har du jo e39 også. så en mer spesifikk motorbetegnelse vil gi deg bedre svar også. bare ett lite hint ett annet hint er å bruke søkefunksjonen på forumet. det ligger tråder her om dette temaet her. lykke til =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2006 hmm... jeg skal finne ut hvilken motor det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå