Orjan Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 link til annonsen Estorilblå, skinn og kun 50 000 km - det hadde vært no'! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Importerer du den nå koster den ca 294.000,- ferdig inn til Norge. Blir jo ikke billigere etter nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2006 hadde jeg hatt 300' "til overs", så .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2006 ...eller kanskje ikke - for når jeg ser nærmere på bildene, så er den kanskje ikke så strøken likevel... Sjekk sideblinken - står lengre bak på venstre side enn på høyre.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Helt lik gamlebilen min jo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 syns sete så sliten ut siden den bare hadde gått så lite hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quentez Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Er den type ratt standard på M3? Trodde bare dem kom med sportsratt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Rattet er standard. Sportsratt er ekstrautstyr selv i en M3.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå