GtiGtr Skrevet Oktober 18, 2006 Skrevet Oktober 18, 2006 har planer om å skifte ut de orginale høgtalerene, men hadde vert kjekt å vite hvordan man tar av dørtrekket:) Har ikke lyst å gjøre noen feil da det seitter airbag bakom. Så er det noen som har bilder av hvor skruer og klips sitter eller andre tips, spytt ut! PÅ forhånd TAKK! bilde av dørtrekket:
skywalk3r Skrevet Oktober 18, 2006 Skrevet Oktober 18, 2006 det er 3 skruer i armlene, en skure under speil justeringen., den må nappes opp ned et lite skrujern, så er det en bak airbag merket. den dra'es ut med et skrujern å ikke glemt den som er bak der man åpner døren med....så er det bare å dra ut trekket..det er klipset..og du slipp å bekymre deg for airbagen fordi den sitter ikke fast i dørtrakket. Mvh Stian S
GtiGtr Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2006 åj! det var raskt! når skruene er løsnet, skal det dragest rett mot meg? eller opp og ut?
skywalk3r Skrevet Oktober 18, 2006 Skrevet Oktober 18, 2006 dra nederst rett ut og så opp..du kjenner det på trekket når det er helt løst..
GtiGtr Skrevet November 3, 2006 Forfatter Skrevet November 3, 2006 Har tatt av trekkene nå.. men det var ingen skruer under justeringen til speilet.. eneste som skjedde der var at det ble et stygt hakk da jeg prøvde å bikke ut dekselet
Gjernes Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Kan ikke huske at det var noen skrue under det dekselet da jeg tok av trekkene mine heller. Men dekselet måtte vell av uansett. Er det krise, så koster det vell ikke all verden for den plastdingsen ny. Hva slags høytalere kjøpte du deg? Ble det bra ? Orginal spiller eller uorginal + forsterker?
GtiGtr Skrevet November 3, 2006 Forfatter Skrevet November 3, 2006 Dekselene måtte ikke av nei.. var det på almlene.. men men,, vet det til neste gang.. Kjøpte Focal høytalere.. Ble ikke foskjell på lyden, Men det kommer nok av at den orginale spilleren har vel 1,5 x 3w forsterker.. så skal skifte til en uorginal Alpine spiller etterhvert.. Da blir det nokk bedre:)
Gjernes Skrevet November 4, 2006 Skrevet November 4, 2006 Uff missforsto jeg. Tenkte på dekselet/platen bak sidespeilene jeg. Kjøpte bilen min i mars, og da var det allerede riper rundt denne bryteren. Kjipe saker. Tenkte jeg skulle bytte ut det som er av orginalhøytalere i bilen min også, forferdelig dårlig lyd i dem. Men jeg er ikke så ivrig på å bytte ut den orginale cd spilleren Har hørt rykter om aktiv sub som kan ta ut signal ifra høytalerene i hattehylla. Så blir det kansje litt mere trøkk. Et annet alternativ er vell å skaffe seg et harman/kardon system med orginal forsterker. Men, trur jeg skal prioritere eksos og soting av ruter i første omgang
fastbmw Skrevet November 4, 2006 Skrevet November 4, 2006 I min sitter det aktiv sub bak, er ganske bra lyd, men hadde aldri kosta på bilen eit slikt org anlegg fra fabrikk som kosta MANGEN tusen.. da hadde eg heller lagt en dunge tusenlapper på ei skikkli lydsjappe å få bedre lyd for en billigere penge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå