helge528 Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Er blitt den heldige eier av en 98 mod. 528i... nyyydeli kjøremaskin, det er bare en ting som bekymrer meg litt.... når jeg setter spaken i "D" og begynner kjøre, er det en svak hylelyd i første giret.... hylelyd er kanskje litt sterkt å si... mere som susing.. låter som en svak turbo-lyd... hvis dere skjønner....? er ikke erfaren med automat-kasser... lurte derfor om det er flere som har denne lyden..? er den normal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Jeg hører akkurat det samme på min E36. Har gått ut fra at det er torque-converteren eller noe slikt... mulig det er noe anna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 En slags summelyd? Regner med det er normalt, har det på min og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Jeg har ikke denne beskrevne summelyden i min E39. Går helt stille gjennom alle gir. (Det er forøvrig steptronic om det har betydning for sammeligningen.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esben86 Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 denne susinga i 1 giret tror jeg skal være slik. god arbeidslyd sa de på bmw. har vært susing på alle bmw autometene jeg har prøvd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Jeg har også en lyd når den står i første gir på min bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helge528 Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Takk for svar folkens høres ut som om dette er normalt ja.... men skal for sikkerhets skyld ringe verksmester der bilen er kjøpt. legger inn hans svar her i tilfelle det er flere som har denne lyden... og det høres det ut som det er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Jeg har også lyden.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Godt å se at det ikke bare jeg som har denne lyden Har lurt en stund på dette selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå