DooRaaG Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Da var Angel Eyes montert, kjøpte bare ringene, da det ikke er lett å finne hele lykter til z3, tok litt tid og knoting med tilpassning, men karlsen ordnet opp! men resultatet ble bra, ihvertfall for min del. fjernet også det gule i blinklys glasset med det samme jeg var igang, måtte "bake" lyktene, litt skeptisk der, tross alt putte lykta i en ovn på 100 grader men gikk faktiskt bra legger ut noen bilder, kom gjerne med deres meninger:) Her er et bilde før baking av lykter og montering av AE: Og her er bildet av reslutatet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 stilig! gjorde seg det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Hva sa konemor da hun fant en lykt i ovnen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DooRaaG Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Alt som kunne bevege seg ble jagd ut før vi begynte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlsen Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 var ikke lett å få dette på z3 nei, men nå er det lært og går fort en annen gang om det skulle dukke opp flere tilfeller, eneste levende som var i huset annet enn DooRaaG var meg og 2 fugler lite besøk av KriZ87 ble det også, som moralsk støtte! takker for 8 ruller el tæjp og lodde bolt DooRaaG, skal bli flitti brukt til min bil ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Det gjorde seg veldig ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 sjef Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 veldig fin forskjell Ble meget pent med AE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Se der ja, det ble pent Trrroor jeg møtte deg utenfor Shell på Verket her om dagen, la ihvertfall merke til en z3 med AE. Så bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlsen Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 da var det nok han, trur ikke det er mange z3 med AE rundt om kring ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Nice, ble veldig stilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DooRaaG Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Takker! ja, kan nok stemme at det var meg du så på verket ja. må innrøme at jeg ble veldig fornøyd selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlsen Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 skulle kanskje hatt litt lysere tåkelys? de er jo en del gulere enn de viser på bildet...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 når vi snakker om verket... fyyyyfaen jeg savner bærum... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlsen Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 bor du ikke der a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå