Dr_S Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1279476 Altså...hmmm...fins julenissen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Har stat i garagje i 2 år å blitt styla hvær dag. jeg bare nevner det! lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Hahaha, godt å se noen priser e30 høyt Men for hans del håper jeg virkelig julenissen fins! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Det er bra å skrive..."styler bilen hver dag" Hva pokker betyr det? lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 i følge tlf-nr i annonsa er det ei jente som står som eier av bilen da;) haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Den er visst også både "frontkjørt" og "bakkjørt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 ikke minst "sideKjørt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 For ein jallaanonnse... Måtte være ei kjerring... Har jo ikkje peiling på pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subben Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Vel... adressen var på sinsen, eller hva? Så jeg tenker det er nok Mohammed, kjæresten til denne jenta, som skal selge bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Noe sier meg at det KAN bli sprekker i den sparkelen han/ho har lagt på der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Er selv bil mekeniker og kan love det er en bra bil. Selges høytbudene eller v/hurtig avgjørelse Jeg er hobbymekeniker, så jeg kan si at den bilen der ser ut som en dass Rateregistert racerbil... javel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Haha, den var herlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Du kan dele den prisen på 10 så har du rett pris Kanskje gange det med 2 igjen om han er heldig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Vil nå pastå at han kan få mer for den UTEN styling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå