aloebiz.net Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Bra han er "mekaniker" og ikke norsk lærer iallefall.. Bra at ikke du lærte meg om orddeling hvertfall hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Beste annonsa eg har sett på lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Hei det er jeg om kal elge bilen.elge til høybydene åver 50000 tuen,må vekk tuller du eller fakta isåfall lurer jeg på hva som gjør denne verdt den prisen. hehe trenger seriøst overbevisning der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Hehe, joda. Dette var Alispråk. Men NÅR begynte en E30 320 å "gå over 220"? Herregud for en annonse...kult at dere legger ut slike folkens, VI VIL HA MER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 haha.. definitivt den beste annonsen på lenge hvis bilen har blirr jobbet på og "stylet" hver dag i 2 år, må jeg få si at selger har gjort en fantastisk bra jobb .... ehhh not! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå