The_transporter Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 har kjøpt meg ny bil nå.. det er en 89 modell 318 i touring den har rullet 345000 men nesten ikke tegn til dette.. ganske strøken.. noen småfeil er det jo men.. ikke noe farlig det jeg har gjort foreløpig er oljeskift med filter nye plugger understellsbehandling med masse masse tectyl.. planene blir å sette i en m20b25 som skal totalrenoveres porting og planing av toppen kvasskam grenrør grom eksos chip filter og selvfølgelig drivverk.. noen bilder under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2006 her er forresten et bilde av min (til høyre) og kompissen sin bil.. som han henta i går.. ganske like kan man si hehe så her blir det 325i på begge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Det blir nok gøy! Andre planer enn motorbytte da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2006 ja har planer om senkiing,styling og lakk også.. og bygge meg noe moderat stereo baki.. så dette blir morro... men først og fremst skal jeg hente to motorer i helgen som skal under kniven.. så vi får se hva vinteren bringer.. skal få tatt bilder jevnlig av begge bilene.. så vi blir nok å se på endel treff til våren hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2006 der var øyelokk og klare sideblinkers i boks må se og få lakkert de i dag og.. dette blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Attila Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Blir tøft å se resultatet her gitt! Håper du poster hvor du kjøper motordelene, osv da jeg har planer om å få litt mer power i min m20b25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2006 DOH!! sideblinkersene passer ikke men det gjorde øyelokka pussa ned nyrene og øyelokka i går og lakka dem med europris halvblank sort spray.. så nå blir det bra blei sånn nogenlunde... hehe skal kjøpe motorbukk i dag og noen klare blinklykteglass hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 kult og se at noen bygger touringer.ikke så mange som gjør det.kommer til og følge med på dette.du får legge ut bilder underveis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 E30 Touring er best;) Vurdere Motorbytte i min også Får se det ann! Blir gøy å følge med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2006 artig med positiv respons.. jeg blir bare mer og mer glad i bilen.. sitter i tenkeboksen når det gjelder styling.. aner ikke hva det blir til.. noen som har noen forslag? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Etter min mening så er orginalt best;) Drit pent og ha den orginal med moderat sekning. Men hvis du skal ha på noe greier mener jeg M-Tech II er penest;) Bare min mening.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 få putta in en 2,5l m-tech II. 60-40 senking. og lakk den lille gummi spoileren på bakluka i samme farge som bilen. det gjør utrolig mue for helheten på bilen. bare se her http://www.bimmers.no/albums/album350/I ... .thumb.jpg http://www.bimmers.no/albums/album350/I ... .thumb.jpg http://www.bimmers.no/albums/album350/I ... .thumb.jpg. syns det gjør mye med bilen. angrer litt menhar solgt den til fordel for en e28 m535i. må jo prøve noe nytt etter 10 år med e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2006 nei skal ha den sort.. sammen med alle listene på bilen... lite vits i å lakke den da når det sprekker opp når men klemmer litt på den.. og det er det alltids noen som klarer og gjøre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 ja fysja mei. Kul bil du og forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2006 hehe vet.. gjorde seg bra med felgrens gitt.. felga blei jo skamfine!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå