Mr.Vaslag Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 E63 6-serie er helt rå. Og den v10`ern står igrunn i stil med resten! Herregud, tror jeg dør Den dype gromme lyden gir meg hjertestans Ring meg på 48275637 eller send mail om du vet av råere bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Håvard, du må vaske bilen din Ellers er jo dette en akseptabel gårdsplass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Uff ja nå må du ta deg sammen Håvard, vaske bilen din nå!! Har da bra vaskeanlegg på Lillehammer? Ellers så henviser jeg bare til www.limmet.se så er det mange bilder og noen filmer av heftig E30 med relativt voksen turbo.. Tilgi meg om den er lagt frem her før men skader ikke å se igjen Bremset til ca 1000HK på bakhjulene er greit og jeg har virkelig sansen for lakken på bilen.. Go Sweden!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 HEHEHEHE Denne likte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå