JE Motorsport Skrevet Oktober 19, 2006 Skrevet Oktober 19, 2006 Denne er original og passer kun til E36 coupe. Koster ca. 4000,-kr ny Selges h.b.o 1000,-kr Er lakkert rød,men har et par lakkskader. Har BMW Motorsport påskrift midt på spoileren Her er bilde av et par biler som har samme spoiler montert:
mort Skrevet Oktober 19, 2006 Skrevet Oktober 19, 2006 ingen mulighet for å få den til å passe på sedan?
JE Motorsport Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2006 ingen mulighet for å få den til å passe på sedan? Nope,kun coupe
GtiGtr Skrevet Oktober 19, 2006 Skrevet Oktober 19, 2006 Hvordan fester man denne??? har en kompis som er meget sugen på den:)
bmwdude Skrevet Oktober 19, 2006 Skrevet Oktober 19, 2006 jeg hadde en slik orginal vinge før på min,,, var skrue huld under vingen Vis ikke er rute lim meget sterkt..
GtiGtr Skrevet Oktober 19, 2006 Skrevet Oktober 19, 2006 jeg hadde en slik orginal vinge før på min,,, var skrue huld under vingen Vis ikke er rute lim meget sterkt.. må man skru gjennom bakluken da eller er det slike fester på siden?
JE Motorsport Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2006 jeg hadde en slik orginal vinge før på min,,, var skrue huld under vingen Vis ikke er rute lim meget sterkt.. må man skru gjennom bakluken da eller er det slike fester på siden? Festes i bakluka ja
GtiGtr Skrevet Oktober 20, 2006 Skrevet Oktober 20, 2006 Festes i bakluka ja Såpass skjønner jeg også! men det jeg spør er om man må skru gjennom luken, altså borre hull, eller det fester som man har på siden så man slipper dette... Festest på bakluka må den jo uansett.
MR:BMW Skrevet Oktober 20, 2006 Skrevet Oktober 20, 2006 jeg er inntrisert i vingen. gir deg 900 kr for den:)
GtiGtr Skrevet Oktober 20, 2006 Skrevet Oktober 20, 2006 jeg er meget interisert.. byr 1000 kr! dersom det er mulig å feste vingen med lim. så man slipper å borre hull i bakluken!
JE Motorsport Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2006 jeg er meget interisert.. byr 1000 kr! dersom det er mulig å feste vingen med lim. så man slipper å borre hull i bakluken! Det er i utgangspunktet tenkt at den skal skrues/festes gjennom bakluka, men hvis du har et godt lim ser jeg ikke noen grunn til at ikke det skal gå . Den ligger jo helt flatt ann mot bakluka.
Gjest Skrevet Oktober 20, 2006 Skrevet Oktober 20, 2006 Hadde en sånn på min bil, var både skrudd og limt fast. Da jeg tok den av satt den utrolig godt i limet etter at skruene var tatt ut. Måtte skjæres løs. Når du skal montere denne må du uansett borre hull i lokket til bremselysledningen.
GtiGtr Skrevet Oktober 20, 2006 Skrevet Oktober 20, 2006 Hadde en sånn på min bil, var både skrudd og limt fast. Da jeg tok den av satt den utrolig godt i limet etter at skruene var tatt ut. Måtte skjæres løs. Når du skal montere denne må du uansett borre hull i lokket til bremselysledningen. men denne har vel ikke bremselys?? Kjøper denne jeg, send PM med betalingsinfo!
AC Schnitzer Skrevet Oktober 20, 2006 Skrevet Oktober 20, 2006 jeg hadde en slik orginal vinge før på min,,, var skrue huld under vingen Vis ikke er rute lim meget sterkt.. må man skru gjennom bakluken da eller er det slike fester på siden? Har nytt orginalt festesett/kit liggende til denne spoileren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå