Mikaelft Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Hei. Hvor kan jeg kjøpe billige piggfrie vinterdekk? Til 13" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 www.dekkonline.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Fant den siden ja:) Billigt med 350,- dekket for piggfritt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Hei.Hvor kan jeg kjøpe billige piggfrie vinterdekk? Til 13"[/quot prøv E-18 MOTORSENTER. de har det meste når det gjelder dekk. og de er superbillige kan anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 www.dekkonline.com Er prisene som kommer opp per dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 www.dekkonline.com Er prisene som kommer opp per dekk? men på "dekk online" må man vel montere dekkene sjøl. da blir det jo fort en tilleggsutgift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Men fortsatt super billig, med levering og alt.. Men 13" blir da litt lite på bmw'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Dette er nok ikke til bimmer'n min, men til vinterbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 koster ikke mye å få lakt om dekk på felg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 mulig det er jeg som er dum, men har dem ikke piggdekk i noen dimensjoner på dekkonline.no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 hmmm...ser ikke ut som de har noen piggdekk der assa...kan være jeg å som er dum men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 hmmm...ser ikke ut som de har noen piggdekk der assa...kan være jeg å som er dum men.. Bra jeg ikke er den eneste da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Hør med dekkbaronen, han pleier å ha greie priser. Eiker motorsenter også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 joda, men du må søke på piggfrie av en eller anna grunn, det står skrevet at dem er med pigg når du får dem opp i menyen(etter dekk merke osv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå