Gå til innhold

Politiets nye biler

Hakon
 Share

Anbefalte innlegg

Gammelt nytt da....alle vet vel at politiet sine Volvo er trimmet på fabrikk. Var en delikat sak for UP på 90 tallet med masse biler som var trimmet uten at det var betalt avgift for :)

1. På 90-tallet var eksisterte ikke den effektavgiften. Den kom for 1-2 år siden.

2. Politiet betaler ikke avgifter på bilene sine uansett så hva er problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

At politibilene går så veldig bra tror jeg egenlig bare er skremselspropaganda. Noen ekstrembiler er det jo selvsagt, vet om en sivil Mondeo med ca 260hk, men den går ikke her i distriktet :)

Flere har ihvertfall bevist at politibilene her i distriktet ikke er noe bedre enn en litt oppfriska E30 320i.

260 HK i en Mondeo? Det skulle jeg gjerne likt å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At politibilene går så veldig bra tror jeg egenlig bare er skremselspropaganda. Noen ekstrembiler er det jo selvsagt, vet om en sivil Mondeo med ca 260hk, men den går ikke her i distriktet :)

Flere har ihvertfall bevist at politibilene her i distriktet ikke er noe bedre enn en litt oppfriska E30 320i.

ja trodde kjappeste ford mondeo var st200 modellen med 205hk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aks 0-100 km/t på 9.2 på em 328 var da veldig treigt.

Trodde de lå mærmere 8 blank?? Kanskje E36 data det eller??

Hvordan kom vi inn på E36 328i her da?

I følge fabrikken gjør de 0-100 på 7,3 sekunder og i følge Sport Auto 6,9 sek. Min gjør det på ca 6,5. De fleste politibiler sliter litt der.

tror rettogslett det ble en missforståelse med de talla og han trodde det var signaturen min :) men det var det ikke, var dataen på den merca :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke så mange år siden jeg og en kompis fulgte jakten på en annen kompis via politiradioen. han kjørte en stjålet audi med mye mer hk enn politiet,men å kjøre fra noen i oslo med blålysa i bakspeilet og nye patruljer som henger seg på eller tvinger deg til å ta en annen vei er ikke lett. ble til at han tilslutt tok en feil avgjørelse,vraka bilen og jakten var slutt..

en kompis av søs ble drept under en high speed chase oppe ved dovre,og de gutta var også bra motoriserte og flinke sjåfører...

mens derimot en bekjent av meg har sluppet unna politiet et par tre ganger. han har da kjørt stjålne r-sykkler og regner med at han som den kokkosen han er har kjørt så fort og hensynsløst at politiet har valgt å avblåse av hensyn til oss normale trafikanter

er jo bare de aller største gærningene som prøver å kjøre fra politiet i hastigheter som fordrer at snuten kjører porsche eller M3 og de gir beng i om de dreper seg selve eller andre.tror en vw med 140hk holder for å stoppe de fleste av oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dem har vel st220 :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke så mange år siden jeg og en kompis fulgte jakten på en annen kompis via politiradioen. han kjørte en stjålet audi med mye mer hk enn politiet,men å kjøre fra noen i oslo med blålysa i bakspeilet og nye patruljer som henger seg på eller tvinger deg til å ta en annen vei er ikke lett. ble til at han tilslutt tok en feil avgjørelse,vraka bilen og jakten var slutt..

en kompis av søs ble drept under en high speed chase oppe ved dovre,og de gutta var også bra motoriserte og flinke sjåfører...

mens derimot en bekjent av meg har sluppet unna politiet et par tre ganger. han har da kjørt stjålne r-sykkler og regner med at han som den kokkosen han er har kjørt så fort og hensynsløst at politiet har valgt å avblåse av hensyn til oss normale trafikanter

er jo bare de aller største gærningene som prøver å kjøre fra politiet i hastigheter som fordrer at snuten kjører porsche eller M3 og de gir beng i om de dreper seg selve eller andre.tror en vw med 140hk holder for å stoppe de fleste av oss

Han mc kompisen din skulle ha møtt på disse finske politifolka. Faktisk en av de villeste politijakt filmene jeg noen gang har sett, de gir seg ikke enda mc fyren tar de villeste stunt: http://video.google.com/videoplay?docid ... 8559294312

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dem har vel st220 :?

ja stemmer det, jeg tok feil :wink:

uansett, er da oppe i 226hk isåfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemet er at politifolk ikke kan kjøre... så i dag en politibil som rygget inn i autoværnet..

hva er største motor til Passaten da? 3,2?

si det til de purkene som fulgte etter meg og en kamerat, for de kunne faenma kjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...