Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hei. ønsker å kjøpe en m20 325 motor til min e30. evt 320 motor.

Har en -89 520/320 motor komplett med ALT! :bmw: dynamo,starter,ledningsnett,coil med gear kasse som du skal få kjøpt VELDIG billi viss du gidder å komme å hente den... har kjørt med bilen og den er tipp topp.. km.stand 243.000km mede service hefte

Skrevet
veldig bra! det er 2,0 sekser?

hvor mye skal du ha for den a?

og hvor bor du?

mvh Daniel

6syl det ja, tenkte på en 2-3 tusen komplett med kasse å alt du trenger jeg.. er ikke det billig da?

Bor oppi gulbrandsdalen,litt forbi lillehammer.. jobber jo i oslo men gidder ikke ha så mye styr får ett par/tre lapper :?

Skrevet

ok, dette hørtes veldig bra ut altså.. og ja det var en hyggelig pris synes jeg , da om alt er som det skal og ikke motorn tar kvelden med gang :P

men jeg har planer om å se litt på min egen motor i morgen for det er ikke sikkert det er såå mye som er gått til helvette, selv om jeg tror det hehe

men når alt kommer til alt blir det vel til at jeg vil kjøpe motorn din.. ;)

jeg kontakter deg i morgen vi PM eller her så får vi se. håper bare jeg får skrudd på jobben i morra

Skrevet
2.3 motoren har 150 hk.. og tåler mer juling en 2.0

Viss du synes den gamle 2.3 literen er bra har du neppe mye peiling! det er sansynlig vis den motoren BMW har lagd av 6syl som har vert størst fiasko.. er ikke mange slike igjen uten skeiv/ sprekt topp. å fordeleren sitter vel heller ikke oppe på toppen på disse vis jeg ikke hugser feil,ur gammelt! bedre med motorene som kom etter 87-88 ikke så mye problem med toppen og MYE bedre Motornic innsprut :rompe:

Skrevet
tror du skal komme deg like godt fram med en 323i motor...aldri hatt noe tull med de motorene jeg..:)

Ja ingen tvil om det men i følge Robert85

2.3 motoren har 150 hk.. og tåler mer juling en 2.0

Det gjør den ikke!

Skrevet

jeg har hørt fra en annen bmw entusiast som jeg kjenner at det var bedre å satse turboprosjekt på 323 eller 320 enn 325 motorn. noe med at de tålte mer en 325. men folk har jo dratt ut nok av hester på 325 og det har vel sikkert gått så. men dette temaet her er den vel hundre tusen meninger om så der blir man vel aldri enige :P:lol:

Skrevet

jeg har en 323 som har levd et hardt liv, men den bruker verken vann eller olje og starter hver eneste gang.. aldri hatt ett eneste problem med den.. dessuten så går den jo endel bedre enn b20'n da..

hadde tatt en m20b23 fremfor enhver m20b20..

m50b20 hadde kanskje vært aktuelt, men nja..

ellers så har jeg en m30b34 som hadde vært morsom i den e30'n din..

218 hk og 310nm er i en e30 er jo ikke kjedelig..

det er hvertfall en skuddsikker motor, så lenge man er nøye med å kjøre den varm før man bruker den noe særlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...