Gå til innhold

Nå skal det bli ny Bmw

Even Tveter
 Share

Anbefalte innlegg

Ja fikk solgt Bmw'en min igår og kjøper skal hente den ikveld.

Så da må det vell bli en ny Bimmer på meg da, men hvilken er spørsmålet.

Tenker litt på 116 eller 118d, noen her inne som har en av de nevnte modellene?

Jeg skal inn til autozentrum imorgen å kanskje prøve en 116 med div utstyr, litt spent på om motoren er noe?

Hvis jeg skal ha 118d så blir det nok inport, noen som veit om det kommer noe nye avgifter over nyttår på inport?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke fulgt med på nyhetene i det siste.. :wink: Hvis du skal ha dieselbil, så vil du spare litt på å vente til over nyttår, da avgiftene på dieselbiler går ned.

Har ikke så mye å bidra med ang 1-serien, men jeg har prøvd både 116i og 130i, og sistnevnte er selvsagt den jeg ville hatt, men den er dessverrre alt for dyr i Norge. 116i syntest jeg var litt lat, men det kommer selvsagt ann på hva du er vant med også. Den har veldig fine kjøreegenskaper, men jeg syntest det var enkelte plastdetaljer i interiøret som trakk ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet 116 og 120 diesel. 1-serien er en helt ok bil, med gode kjøreegenskaper. Noen fantastisk bil er det på ingen måter, men det er vel ikke det man forventer seg heller. Helt ok bil til en ok penge. Sikkert veldig moro å leke med på vinteren med antispinn av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...